Killingebilleder!
Fra : Camilla Baird

Dato : 25-04-03 14:12

Nu har vi endelig fået taget billeder af de små - det er ikke nemt, for
de vil ikke sidde stille!
http://makeashorterlink.com/?O3F414454

Med venlig hilsen
Camilla Baird
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Ida

Dato : 25-04-03 14:29

--
"Camilla Baird" <mailKATTE@BAKKEkorat.dk> skrev i en meddelelse
> Nu har vi endelig fået taget billeder af de små - det er ikke nemt, for
> [...]

Hej Camilla *s*

Syntes - ved første øjekast på navnene - at kuldet var lige vel farverigt og
det endda med farver jeg slet ikke anede vi havde inden for katteverdenen
....jeg havde jo ikke tænkt over, hvor svært det må være, at se forskel på et
helt kuld af samme farve *G*

"Nusbare" er de alle sammen

Ida

DK CorkyCoon
www.maine-coons.dk

Fra : Camilla Baird

Dato : 25-04-03 16:48

On 25/04/2003 15:28, in article b8bd5q$3rj$1@sunsite.dk, "Ida"
<corkycoon@hotmail.com> wrote:

> [...]
> ...jeg havde jo ikke tænkt over, hvor svært det må være, at se forskel på et

LOL! Ja, man er nødt til at finde på en slags "ID mærker" til dem - når
killingerne bliver lidt større, er hestehale elastikker udmærkede

Forøvrigt! Er I klar over, hvor svært det er at finde almindeligt
strikkegarn i Nordsjælland?? Det er åbenbart ikke noget mange damer heroppe
bruger tid på... Efter at være gået forgæves i Hørsholm og Birkerød fik jeg
et tips om at tage til Lyngby, Helsingør eller Kvistgård - vi nåede butikken
i Helsingør igår på et hængende hår inden lukketid... hun var ved at bære
tingene ind fra gaden...

--
Camilla Baird
Primpraus Korater http://www.korat.dk