Nogen prøvede at handle hos www.TK-shoppin~
Fra : Rasmus Fjord

Dato : 25-04-03 12:31

jeg har lige købt en telefon, de sender mig en som ikke virker
jeg sender tilbage, og har ikke fået noget svar eller noget !
nogen der har handlet med firmaet !

Rasmus Fjord
www.rasmusfjord.dk
icq#17302824

Fra : MiRaCuLiX

Dato : 25-04-03 13:23

jeg har.. min var heller ikke iorden.. de vil ikke bytte den..
Ved ikke hvad jeg skal gøre.?

Fra : Søren Blom

Dato : 25-04-03 15:29

"MiRaCuLiX" <Kalle2@FJERN_DETTE_mailme.dk> skrev
> jeg har.. min var heller ikke iorden.. de vil ikke bytte den..
> Ved ikke hvad jeg skal gøre.?

Hvis I har købt nye telefoner hos dem som ikke virker, så har I krav på
enten at få jeres penge tilbage (hvilket jeg ville) eller få byttet til
anden telefon. Prøv at spørg dem, om de ikke kender til købeloven.

Spørg evt. i dk.videnskab.jura

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Rasmus Fjord

Dato : 28-04-03 14:18

Jeg sendte min telefon over til dem, og dagen fik jeg at vide der var en
fejl på den, men de sendte mig straks en ny, så nu er alt fryd og gammen ;)
Der var en god service uddelse !

Rasmus Fjord
www.rasmusfjord.dk
icq#17302824