Holdbarhed på Powerbait
Fra : Rabbit_HGC

Dato : 25-04-03 07:42

Hej alle

Jeg købte sidste år 3 dåser powerbait, hvor længe kan de holde sig? De har
ikke været køleskabet, de har ligget i min fisketaske hele vinteren.

Bo

Fra : lars thomsen

Dato : 25-04-03 08:48

Hej Bo

Jeg har Powerbait der er 5 år gammelt, og det hænder da at når jeg er i P &
T og bruger af det, at det giver fisk!
Det skal lige siges at det stadig lugter af røven til, så min teori er at så
længe at lortet lugter virker det.
Mvh
Lars

Fra : Rabbit_HGC

Dato : 25-04-03 08:58

> Det skal lige siges at det stadig lugter af røven til, så min teori er at

> længe at lortet lugter virker det.

Hehe, kanon, tak

Fra : jensen

Dato : 25-04-03 12:43

Har haft en dåse hvid i snart 7 år og den virker stadig når jeg sjældent
bruger den.. bruger normalt gult eller grøn.. har kun haft et par dåser der
har tørret ud fordi de havde været glemt i bilen en sommer... =)