Tillykke til Rosinen og Kina....
Fra : Pernille Scharff

Dato : 25-04-03 10:22

....med fødselsdagen i dag - fra Silk, Choko og Ce'Nedra der sang
fødselsdagssang for mig i morges

Polgara sender sikkert også en hilsen fra sin "kærlighedsferie" hvis ellers
hun har tid *fnis*

/Pernille

Fra : Mette Svangren Gutte~

Dato : 25-04-03 19:49

"Pernille Scharff" <nospam2@brunholm-scharff.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> fødselsdagssang for mig i morges
>
> Polgara sender sikkert også en hilsen fra sin "kærlighedsferie" hvis

Kina og Rosinen takker mange gange. Vi er lidt betænkelige ved det der med
at blive et år, for vores menneskemor siger, at så er vi voksne og skal
opføre os derefter (Rosinen: det er vist mest Kina, hun er jo...gisp,
TORTIE, og hun er altså vild! Mor siger endda, hun har dobbelt-tortie-gener,
for hun har vist også fået vores søster Mis Sophies tortietendenser, for hun
er noget så sjældent som en meget stille og blid tortie. Findes de
virkelig?)

Den store fest er det ikke blevet til, men vi har da fået Pussi sticks, og
de er altså nam! Det er bare åndssvagt, at vi skal dele med Alladin, Albert
og Emse, de har da ikke fødselsdag! Mon ikke, vi også får en dåse snask
senere?
Nåja, og hende det lille menneske er på weekend hos sin mormor, så vi kan
sove i hendes seng i aften, det er da også festligt

Spindbrum og aldeles uvoksent krudt fra Kina og Rosinen

Fra : Pernille og Jesper

Dato : 26-04-03 08:21

Hej rødder,

> [...]
> for hun har vist også fået vores søster Mis Sophies tortietendenser, for hun
> er noget så sjældent som en meget stille og blid tortie. Findes de

Øhm....tjaeh....hvad skal jeg sige....i onsdags vadede Polgara lige ud
af transportkassen og hen for at kysse Leopold på næsen uden overhovedet
at overveje at hun måske ikke var på hjemmebane - tortie? ja, meget

/Pernille

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 25-04-03 20:27

Ja et stort tillykke til dem.
Pernille, er der ikke også en anden der skal have et tillykke i dag? *S*

--
Hilsen Nina
www.tendertribes.dk