Browser
stl_s 3840
arlet 2470
Kan ikke vise "sikre" sider
Fra : Morten Christensen

Dato : 24-04-03 20:05

Hej! Først skal det nok lige siges, at jeg kører WinXP, SP1 samt alle
opdateringer til IE osv.

Men nu har jeg det problem, at jeg ikke kan se "sikre" sider, som når jeg
f.eks. skal tanke taletid hos telmore, ind på jyske netbank osv. Den siger
at siden ikke kan vises. Jeg har prøvet at tjekke mine
sikkerhedsindstillinger, men der er ikke lige noget som falder i øjnene...

Nogen som har en ide om hvad der kan være galt?

På forhånd tak.

--
Hilsen Morten Christensen

Fjern [REMOVE] i mail-adressen ved direkte svar.

Fra : Kim Nielsen

Dato : 24-04-03 21:07

"Morten Christensen" <morten[remove]@mopedgallery.com> skrev i en
meddelelse news:3ea8356e$0$4343$ba624c82@nntp03.dk.telia.net...
> [...]
>
> --
> Hilsen Morten Christensen
>
> Fjern [REMOVE] i mail-adressen ved direkte svar.

Der er sikkert mange muligheder for hvordan dit problem er opstået.

Jeg havde et tilsvarende problem efter at have installeret Opera 7.0 som
også installerede en ny Java VM.
Af installering Opera 7.0 var ikke nok, jeg skulle ind under
IE->funktioner-Avanceret og slå Java(Sun) fra - så jeg igen kørte ren
Microsoft.

Måske har du installeret noget tilsvarende hvor du har fået en ny Java
med ? !

- § - Kim Nielsen - § -

Fra : Morten Christensen

Dato : 25-04-03 07:30

Nej, jeg har aldrig installeret andre browsere eller lignende, derfor syntes
jeg det er meget mærkeligt...

Fra : Frank Andersen

Dato : 25-04-03 09:19

On Thu, 24 Apr 2003 21:05:12 +0200, "Morten Christensen"
<morten[remove]@mopedgallery.com> wrote:

> [...]
>sikkerhedsindstillinger, men der er ikke lige noget som falder i øjnene...
>
>Nogen som har en ide om hvad der kan være galt?

Har Du checket Cipher Strength under "About Internet Explorer"? Den skulle
gerne stå til 128 bit. Jeg har selv været ude for, at jeg ikke kunne komme ind
på sikre sider. Det viste sig, at der var gået ged i Internet Exploren, så
Cipher Strength var sat ned til 56 bit. Jeg løste problemet ved at
afinstallere Internet Explorer, og derpå geninstallere

Mvh. Frank

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 25-04-03 11:43

Frank Andersen wrote:
> Cipher Strength var sat ned til 56 bit. Jeg løste problemet
> ved at afinstallere Internet Explorer, og derpå geninstallere

Vejledning her:
http://support.microsoft.com/?kbid=318378

--
Mvh.
Mikael Nørrelund Andersen

Fjern 'removespamfilter' ved svar til email.