Kaj & Molefiskeri
Fra : E. Stenager Atnes

Dato : 24-04-03 19:00

Hej fra en nybegynder.
Er der nogen der kan sige noget om hvad der kan fanges fra kaj og mole i
Skælskør havn samt udmundingen til Storebælt og er der evt. noget at tage i
Korsør havn samt ude ved den nye campingplads i Halvskov ( tæt på opkørselen
til S.Broen.)
På forhånd tak. Ebbe

Fra : Michael Rosendahl An~

Dato : 24-04-03 19:50

Blue Marlin og havtasker

Fra : Anders og Berit

Dato : 24-04-03 20:19

Gad vide hvem hans havtaske er.

Fra molerne ved den gamle bilfærgehavn i Halskov fanges mange fladfisk. Der
står ofte nogen at kigge efter, hvis du selv er usikker på hvordan. Gider
man ikke selv grave orm, kan de fås i automaten på Halskov Camping.

Inde ved broen i Korsør havn fanges torsk. Mest på jig og blink. Ofte er det
bedst lige når stømmen vender fra udgående til indgående.

Ved lodsbroen og området yderst i Skælskør Fjord og i Skælskør havn tæt imod
ind/udløbet til Noret fanges ørreder.

Jeg kan forestille mig at der må være fint efter ørreder lige nu. Min nevø
var lige ude ved Kongsmark mellem 18 og 1930 i dag. 2 havørreder 3,2 kg og
en på ca. 45 cm. Begge fanget på en flue efter et bobleflod.

Knæk og bræk
Andrs

Fra : benny

Dato : 24-04-03 22:22

hvis du er i Korsør havn
skal du prøve at fiske hvor jernbanefærgerne lagde til i gamle dage
længst ude af strandvejen,og kast mod søværnet
der har jeg fanget fladfisk så store de ikke kunne ligge på stegepanden på
denne årstid

Fra : David Konrad

Dato : 24-04-03 22:13

"Michael Rosendahl Andreassen" <currant@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Blue Marlin og havtasker

ROTFL

Fra : Søren GP

Dato : 26-04-03 18:16

Hej
Der er forbud mod fiskeri i Skælskør Havn pga. fredningsbælte.
Mvh.........Søren