"Opskrift" søges - ret i en uploadet fil
Fra : Peter Skjelbo, eaid.~

Dato : 24-04-03 18:53

Hej,

Jeg søger en opskrift på følgende:

En bruger uploader en fil - en lille tekstfil, hvor følgende kan stå:

MIDlet-1: B-Man, , bomber.Bomber
MIDlet-Name: B-Man
MIDlet-Vendor: Tracebit Ltd
MIDlet-Version: 1.08.15nok
MIDlet-Jar-URL: http://www.blabla.com/hentdette.jar
Nokia-MIDlet-Category: Game
MIDlet-Jar-Size: 52243

Her skal linien der står efter MIDlet-Jar-URL (altså
http://www.blabla.com/hentdette.jar) ændres til en anden url.
Beklager jeg bare lægger det ud til jer at løse mit problem - men har kæmpet
så meget med at få det til at virke, at jeg må overlade det til andre nu :)

-Peter

Fra : Rune Glerup

Dato : 24-04-03 18:59

Peter Skjelbo, eaid.dk skrev:

[...]
> [...]
> så meget med at få det til at virke, at jeg må overlade det til andre nu :)

Hvad for en slags ændring har du helt præcist brug for? En automatisk
ændring eller en mulighed for manuel ændring?

--
/Rune
w|http://kaboom.dk/

Fra : Peter Skjelbo, eaid.~

Dato : 24-04-03 19:04

"Rune Glerup" <usenet@kaboom.dk> skrev i en meddelelse
> Peter Skjelbo, eaid.dk skrev:
>
> [...]
>
> Hvad for en slags ændring har du helt præcist brug for? En automatisk
> ændring eller en mulighed for manuel ændring?

Ok, måske jeg ikke gjorde det helt klart. URL'en der står efter den angivne
linie skal ændres til en variabel der er defineret på det tidspunkt. Jeg
uploader simpelthen to filer - først en .jar-fil, der bliver tildelt et
filnavn, og derefter denne .jad fil. Håber det var mere klart?

Fra : Peter Sepstrup

Dato : 28-04-03 18:08

> [...]
> uploader simpelthen to filer - først en .jar-fil, der bliver tildelt et
> filnavn, og derefter denne .jad fil. Håber det var mere klart?

Jeg er ikke helt med på hvad du mener, men hvis du vil have 2 URL's, en med
jar og en med jad, så kan du skife den ud med f.eks.

$URL = eregi_replace(".jar", ".jad", $URL)

Den vil så skifte .jar ud med .jad