Netscape
Fra : Tue Vestergaard

Dato : 23-03-01 23:36

Hejsa,

Er der nogen, der ved hvad man bruger i Netscapes mailprogram stedet for
"combine and decode" i outlook express?

Mvh
Tue

Fra : *DrømmeFyren*

Dato : 24-03-01 00:25

I teorien kan du gemme hvert enkelt header på harddisken, sætte dem sammen
til en fil (fx med Notepad), kalde den .UU som extension, og så "pakke den
ud" med WinZip....

Men om det rent faktisk virker i praksis, ved jeg ikke...

Men Netscape 4.x har IKKE noget der svarer til OE's C&D... Underlig nok for
Netscape til Unix har haft det i mindst 5 år...

Fra : Tue Vestergaard

Dato : 24-03-01 08:50

Det synes jeg godt liiiiige man ku' tænke lidt over......så'r det ud med
netscape igen.

Er der så nogen der har et bud på 'voffer OE siger den har lavet fejl i
Directdb.dll og at msimn will close, hver gang jeg prøver at bruge combine
and decode. Når jeg så starter OE igen og går ind i den samme newsgroup,
påstår den at der enten ikke er nok hukommelse eller nok plads på harddisken
til at vise noget som helst.

Tue

Fra : Staalanden

Dato : 24-03-01 13:32

On Sat, 24 Mar 2001 08:50:20 +0100, "Tue Vestergaard"
> [...]

>påstår den at der enten ikke er nok hukommelse eller nok plads på harddisken

Jeg ville istedet overveje at bruge anden newsreader
Agent f.eks.

Fra : JSMadsen

Dato : 24-03-01 15:35

Tue Vestergaard skrev i meddelelsen <985420212.967373@angua.skjoldhoej.dk>...
> [...]
>påstår den at der enten ikke er nok hukommelse eller nok plads på harddisken

Jeg har ingen løsning som sådan, men måske en re-install af OE ville afhjælpe det?

--
/JSMadsen
http://www.dvd-basen.dk/ - links til 20.000+ DVD anmeldelser!

Fra : Robert Eriksen

Dato : 26-03-01 13:09

Tue Vestergaard wrote:

> Hejsa,
>
> Er der nogen, der ved hvad man bruger i Netscapes mailprogram stedet for
> "combine and decode" i outlook express?

Marker alle de beskeder du ønsker at "combine and decode" og højre-klik ->
Save Message.
Gem beskederne som en .uue fil og brug derefter WinZip til at pakke filerne
ud.

/Robert