Include virtual
Fra : Prophett

Dato : 24-04-03 14:22

Jeg har lidt et problem med at indsætte en .asp side i min forværende .asp
side.. Det der skal gøres er at jeg indsætter en include virtual og her skal
den så læse fil navnet på den side der skal indlæses fra en Querystring..

Include virtual:
<!--#include virtual="FIL HER!"-->

Querystring:
Request.Querystring("show") & ".asp"

Jeg har ikke helt fået det til at virke da disse to ting åbenbart ikke
passer sammen eller noget.. (selvom det virker ret simpelt.. )
Hvis der er nogle der kan hjælpe eller komme med alternative ting, må i
meget gerne...!

Fra : Jakob Andersen

Dato : 24-04-03 14:27

<http://www.asp-faq.dk/article/?id=50>

--
Jakob Andersen

Fra : Bjarke Walling Peter~

Dato : 24-04-03 16:40

Jakob Andersen skrev:
Querystring..

> <http://www.asp-faq.dk/article/?id=50>

Det er den ene mulighed. Alternativt kan man gøre hvad der står i denne
artikel:

http://activedeveloper.dk/aspdigital/kapitel3/dynamic_includes.asp

Mvh. Bjarke

Fra : Jakob Andersen

Dato : 24-04-03 19:18

Bjarke Walling Petersen skrev:
> Det er den ene mulighed. Alternativt kan man gøre hvad der står i denne
> artikel:
>
> http://activedeveloper.dk/aspdigital/kapitel3/dynamic_includes.asp

Hvilken metode fra ovenstående artikel er det du mener der ikke er
beskrevet i FAQ'en?

Hvis du lige vil smide en linie enten her eller pr. mail så skal jeg nok
prøve at uddybe den del af FAQ'en du syntes ikke er klar nok.

--
Jakob Andersen