timer
Fra : Peter

Dato : 24-04-03 18:32

hvordan laver jeg en funktion der udføre en dims efter x antal sekunder. I
retningen af::

function tidsDims (timeValue) {

[udføre en bestemt funktion når timeValue er nået]

}

Formålet er at hvis brugeren ikke har trykket på en knap inden 15 minutter
eller der omkring så skal der komme en reminder frem...

Hilsen fra Peter

Fra : mars

Dato : 25-04-03 00:58

> hvordan laver jeg en funktion der udføre en dims efter x antal sekunder. I
> retningen af::

Du skal prøve at kigge på funktionen SetInterval() - den vil sikker kunne
hjælpe dig.

Læs evt.mere her:
http://www.macromedia.com/support/flash/action_scripts/actionscript_dictionar
y/actionscript_dictionary646.html