Browser
stl_s 3840
arlet 2470
Hvilken browser skal jeg bruge?
Fra : Peter Ole Kvint

Dato : 24-04-03 18:47

http://furry.ao.net/

So get a real browser, ya bum.

Fra : Lars Stokholm

Dato : 24-04-03 19:07

?

--
Lars Stokholm

"I think quotes are very dangerous things" - Kate Bush

Fra : Peter Ole Kvint

Dato : 24-04-03 19:25

Lars Stokholm wrote:

> ?

Hvad mener du?

Ser du den samme tekst som mig?

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 24-04-03 19:45

Peter Ole Kvint wrote:

> Hvad mener du?
>
> Ser du den samme tekst som mig?

Spørgsmålstegnet kommer måske fordi du stiller et spøgsmål uden at
uddybe det.

Et underligt indlæg du har, efter min mening.

Er det et konkret spørgsmål, eller er det bare spam.?

Det er jo ikke alle der gider kigge på et tilfældigt link, uden
forklaring til hvorfor man skulle gøre det.
Deriblandt mig.

mvh. Jørgen

Fra : Lars Stokholm

Dato : 24-04-03 19:56

In dk.edb.internet.software.browser, Jørgen Rasmussen wrote:

> Spørgsmålstegnet kommer måske fordi du stiller et spøgsmål uden at
> uddybe det.

Ja, men også fordi spørgsmålet stod i emnet. Så snart jeg har åbnet
et indlæg, glemmer jeg hvad emnet fortalte. Måske min fejl, men jeg
mindes at det er god skik at stille spørgsmålet i tekstkroppen og
ikke i emnelinje. Jeg kunne ikke lige grave noget frem om det på
Usenet.dk, så jeg giver op :)

Fra : Lars Stokholm

Dato : 24-04-03 19:52

In dk.edb.internet.software.browser, Peter Ole Kvint wrote:

> Hvad mener du?

Jeg har vist forstået det nu. Det er nok bare mig der er lidt træt :)
Jeg lagde ikke mærke til spørgsmålet.

> Ser du den samme tekst som mig?

Jeg ser: "So get a real browser, ya bum." - med Internet Explorer og
Mozilla (Phoenix). Så kan jeg vel konkludere at jeg ikke kan besvare
dit spørgsmål ;)

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 24-04-03 19:58

Således skrev Peter Ole Kvint <dsl90720@vip.cybercity.dk> i
dk.edb.internet.software.browser Thu, 24 Apr 2003 19:46:42 +0200:

>http://furry.ao.net/
>
>So get a real browser, ya bum.

Hmm, det samme resultat med Opera 5.12, Opera 6.06, Opera 7.1, Lynx
2.8.4, w3m 0.3 og Mozilla 1.3 Win32, så lad os bare konstatere at den
nok ikke ser meget anderledes ud lige meget hvad man gør.

Knud
--
The speed at which a mistyped command executes is directly
proportional to the amount of damage done.

Fra : Peter Brodersen

Dato : 24-04-03 21:14

On Thu, 24 Apr 2003 20:57:48 +0200, Knud Winckelmann <knud@fabel.dk>
wrote:

>Hmm, det samme resultat med Opera 5.12, Opera 6.06, Opera 7.1, Lynx
>2.8.4, w3m 0.3 og Mozilla 1.3 Win32, så lad os bare konstatere at den
>nok ikke ser meget anderledes ud lige meget hvad man gør.

Samme med links. Idet requestet også giver en ETag, Content-Length og
Last-Modified - og filen i øvrigt kan requestes ud fra
http://furry.ao.net/index.html - så tyder det ikke på et simpelt
serverside-script, der outputter forskellige sider ud fra, men blot en
statisk fil, eller en webserver-konfiguration ud fra browseren.

Moving right along...

--
- Peter Brodersen