PS/2 --> USB omformer søges
Fra : Peter Ursin

Dato : 24-04-03 17:41

Hej,

der skulle vel ikke være en eller anden der ligger inde med sådan en fætter,
som de vil forære væk eller sælge billigt?
Alle edb-butikkerne på Falkoner Alle siger nemlig at sådan et stik normalt
kun leveres med musen/tastaturet, de sælges ikke løst.
USB-->PS/2 ikke noget problem, men omvendt........

Håber på et positivt svar.

mvh
Peter Ursin

Fra : Nick

Dato : 24-04-03 17:51

"Peter Ursin" <ZorillaFJERN@DETTEmyrealbox.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> kun leveres med musen/tastaturet, de sælges ikke løst.
> USB-->PS/2 ikke noget problem, men omvendt........

www.danbit.dk

Men din mus skal være forberedt på USB. Du kan ikke bruge en mus der KUN er
beregnet til PS/2-forbindelse. Derfor siger butikker på Silicon Alley, at
dimsen følger med, for det gør den normalt også.

/Nick

Fra : Peter Ursin

Dato : 24-04-03 18:51

"Nick" <news@SLETMIGskuden.dk> wrote in message
> [...]
> beregnet til PS/2-forbindelse. Derfor siger butikker på Silicon Alley, at
> dimsen følger med, for det gør den normalt også.

Kanon, tak for det.
Jeg er klar over at musen skal skal være forberedt, men det er fordi jeg har
fået kastet en demo-trackball i nakken at jeg mangler omformeren.

mvh
Peter

Fra : Nick

Dato : 24-04-03 20:59

Du kan evt ringe til mig imorgen på 56 66 20 20, så skal jeg finde varenr.
frem.
Men husk, DANBIT sælger kun til virksomheder, så du skal huske at opgive dit
firmanavn. Var det M-adap Consulting?

/Nick

Fra : Taba

Dato : 25-04-03 16:24

Hvis det er et USB -> PS2 (altå PS2 er hun og USB er han) så har jeg en
liggende som jeg ikek bruger, og har været brugt én gang, sig til hvis det
har nogen interesse og den er din for 50 kr!

/Taba

Fra : Peter Ursin

Dato : 26-04-03 15:40

"Taba" <famtabaWHOHATESSPAMMERS@tiscali.dk> wrote in message
> [...]
> liggende som jeg ikek bruger, og har været brugt én gang, sig til hvis det
> har nogen interesse og den er din for 50 kr!

Jeg har fået fat i stikket ellers tak, iøvrigt var det omvendt jeg skulle
bruge

/Peter

Fra : Nick

Dato : 27-04-03 10:06