ATT: den dovne
Fra : /Ole

Dato : 24-04-03 14:48

½øjs@ "den dovne"

jeg kan ikke finde min manual til mit bundkort, og da jeg prøvede at hente
den på nettet, var det med ca. 1kb/sec og det har jeg ikke nerverne til.

Kan jeg lokke dig til at finde den jumper, der slår onboard lydkort fra, og
lige beskrive, hvor svinet sidder?

På forhånd tak.

/Ole

Fra : Morten L.

Dato : 24-04-03 15:11

"/Ole" <ole_ryo@mail1.FJERNDETTEstofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> den på nettet, var det med ca. 1kb/sec og det har jeg ikke nerverne til.
>
> Kan jeg lokke dig til at finde den jumper, der slår onboard lydkort fra,

Min sidder lige til højre for det blå stik, der aldrig bruges til noget...

/M

Fra : Joe Sandøe

Dato : 24-04-03 15:37

"/Ole" <ole_ryo@mail1.FJERNDETTEstofanet.dk> wrote in message
> [...]
> den på nettet, var det med ca. 1kb/sec og det har jeg ikke nerverne til.
>
> Kan jeg lokke dig til at finde den jumper, der slår onboard lydkort fra,

Min sidder 4 centimeter under mine 3 ram-slot
På mit gamle bundkort sidder den mellem nr. 2 og 3 PCI-slot.

> På forhånd tak.
>
> /Ole

Jamen velbekomme
Vh Joe

Fra : /Ole

Dato : 24-04-03 16:52

Lige til de venlige, der gerne vil hjælpe, bundkortet er et ga-7zmmh fra
gigabyte

Tak for forslagene

/Ole

Fra : Den Dovne

Dato : 24-04-03 20:49

"/Ole" <ole_ryo@mail1.FJERNDETTEstofanet.dk> wrote:

>Kan jeg lokke dig til at finde den jumper, der slår onboard lydkort fra, og
>lige beskrive, hvor svinet sidder?

Jo da. Vi taler GA-7ZMMH og det drejer sig om JP11 der desværre er
placeret mellem PCI konnector 2 & 3 - Hvis ikke du har en lang pincet
skal PCI kortene ud for at man kan komme til

Er jumperen i position 1-2 (nærmest kanten) er onboard lydkortet
'enabled', i position 2-3 er det afbrudt.

Håber det kan løse problemerne

<Den Dovne>

Fra : /Ole

Dato : 24-04-03 21:56

½øjs@ den dovne.

Det var sguda lige det, der skulle til, nu har jeg genstartet 4 gange MED
lyd, ren jubel.

MANGE tak for hjælpen. GAME ON!!!!!!!!

/Ole

Fra : Thomas Hansen

Dato : 25-04-03 23:52

Det tog mig 30 sekunder at finde dette link
http://www.gigabyte.ru/english/support/user_pdf/7zmmh_20_1.pdf
på google.
Henter derfra med 100kb/s uden problemer

/Thomas

Fra : /Ole

Dato : 26-04-03 04:01

½øjs@ Thomas.

Mit "problem" var så, at jeg søgte direkte på det akkurate navn, og der
fandt jeg kun Gigabyte's site, der er MEGET langsom, men nu er problemet
heldigvis løst..................... Ellers er Google på min venneliste, så
den var altså prøvet.

/Ole

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 26-04-03 07:09

In dk.edb.hardware, /Ole <ole_ryo@mail1.FJERNDETTEstofanet.dk> says...

Når du nu kan finde ud af at lave crosspost, kunne du så ikke også lave
opfølgning til den mest relevante gruppe?

http://www.usenet.dk/ord/lokal.html#crosspost

Der er en grund til at jeg ikke holder bundkort-gruppen - jeg gider
simpelthen ikke at læse om bundkort.

FUT:dk.admin.netikette

--
Med venlig hilsen/best regards