PSU
Fra : Gunnar

Dato : 24-04-03 14:33

Jeg vil gerne have en ny strømforsyning i min computer da jeg synes 250w er
lige i underkanten.Hvilken kan anbefales til nedennævnte

Processor: AMD Athlon XP 1700+
Bundkort: Aopen AK77-333
Ram: 256MB DDR DIMM PC2700 Samsung
Grafikkort: Sapphire ATI Radeon 9000, 64MB DDR
Harddisk: ExcelStor 40GB 7200rpm
CD-ROM: Aopen 52x
CD-Brd: HP 9100
Lydkort: Soundblaster Live 5.1 Digital SB0100
Kabinet: Aopen Miditower KF45A, 250W
Tastatur: Microsoft Natural Keyboard Pro
Mus: Logitech Cordless Mouse

--
Venlig hilsen
Gunnar

ved email erstat "invalid" med "dk"

Fra : Morten L.

Dato : 24-04-03 15:10

"Gunnar" <gmc@tdcadsl.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> Lydkort: Soundblaster Live 5.1 Digital SB0100
> Kabinet: Aopen Miditower KF45A, 250W
> Tastatur: Microsoft Natural Keyboard Pro

Hvis det kører, hvorfor så skifte?
men ... hvis 250W er nok, er 350W da også nok

/Morten

Fra : Mac

Dato : 24-04-03 21:45

> Tastatur: Microsoft Natural Keyboard Pro
> Mus: Logitech Cordless Mouse

Narj dette keyboard og mus er vist ret krævende, tror nok jeg ville satse på
min. 350 W. ellers kan det være at musens rækkevide indskrænkes.

Allan

Fra : Emanuel Johannessen

Dato : 25-04-03 14:49

prøv en HEC den er billig og lownoise med masser af power
http://www.hardwaretidende.dk/hard/artikel/02/10/22/1825676
jeg fik den hos http://www.imw.dk/index.htm