Projekt opgave om computer teknologi (brug~
Fra : Ukendt

Dato : 24-04-03 13:19

Hejsa gruppe

Jeg ved ikke om det er det helt rigtige sted at spørge men jeg kan ikke lige
komme på hvor det ellers skulle være

Men jeg søger svar på nogle spørgsmål?

Hvor langt id bruger nogle af jer foran skærmen om dagen?

Og hvis der er nogen der kan henvise til side(r) med ligende undersøgelser
vil jeg blive meget glad.
Ydermere søger jeg en side med top 3 over de hurtigste super computere.
Fandt en gang en men
det er jo så typisk man ikke kan finde sån noget igen når man står og skal
bruge det :-/

MVH pem.

Fra : BeerMug

Dato : 24-04-03 14:05

> [...]
> Fandt en gang en men
> det er jo så typisk man ikke kan finde sån noget igen når man står og skal

Du kan finde en del info om supercomputere på:
http://www.top500.org/list/2002/11/

-BeerMug

Fra : Kenneth Kristensen

Dato : 24-04-03 17:38

mulle wrote:

> Hvor langt id bruger nogle af jer foran skærmen om dagen?

8 - 10 timer om dagen (i de perioder hvor der skrives projekt, ellers ½
- 1½ timer)

> Ydermere søger jeg en side med top 3 over de hurtigste super computere.

Taler vi om enkeltstående computere, eller må clustre også indgå?

/kenne

Fra : Ukendt

Dato : 24-04-03 20:30

Det er skam det hele.