Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
kurser i virksomhedsregnskab
Fra : Dan M

Dato : 24-04-03 10:54

Hej

Er der nogen der kan anbefale kortere varende kurser (crashcourses) i
regnskab og økonomistyring? (5-15timer) Kurset må meget gerne være i Maj
måned.

Jeg er pt. igang med et iværksætterkursus finansieret af AF. Derfor må
regnskabskurset gerne være BILLIGT!

mvh

Dan M

Fra : Erik G. Christensen

Dato : 24-04-03 18:28

Dan M wrote:

> [...]
> måned.
>
> Jeg er pt. igang med et iværksætterkursus finansieret af AF. Derfor må

Du skrev vist det samme i dk.erhverv ?

Men som regnskabsfører - rådgiver - mv, er det nok ikke her jeg vil
lægge den største indsat, men mere på at finde en igangsætterstøtte,
dvs en regnskabsfører der indenfor en fast max pris vil hjælpe dig
igang, det er langt billigere at betale 3 - 5 - 10.000 kr fast årligt
afhængig af komplexitet og dine evner til at holde styr på tingene,
end at tro at besparelser i samme interval vil betinge overlevelse
af din virksomhed, hvor du ellers burde tjene det samme mindst fem gange
på din unikke ydelse.

Men det er nok vigtigt at finde en, du har tiltro til, så får du også
en kvalificeret samarbejdspartner, der kan hjælpe dig med at finde dine
svage steder, og det er sjældent regnskabet, for det kan vi..

Og den bedste er den der ubehageligt for dig melder ud, når du ikke
klarer dine opgave perfekt, ex. du er for blød ved timefastsættelse, du får
ikke afsluttet opgaver, så du kan fakturere osv.

--
Med venlig hilsen Erik G. Christensen
Rådgiver for flere danske svinebønder.