Hjææææææælp !!! Hvordan laver jeg samme kn~
Fra : sara

Dato : 23-04-03 22:34

Jeg skal lave en hjemmeside hvor der skal være 15 sider med 10
knapper på hver, men hvis jeg så når jeg er færdig finder ud af
at jeg vil have en knap nr. 11 ville jeg blive ked af at skulle
rette samtlige 15 sider. så spørgsmålet er: hvordan laver jeg en
side, komponent, banner eller noget andet, så jeg kun behøver at
lave en ny knap og så bliver den automatisk sat ind på de andre
sider.

Med venlig hilsen Sara.

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 23-04-03 23:32

sara <miss-sara@mail.dk> skrev :

>hvordan laver jeg en
>side, komponent, banner eller noget andet, så jeg kun behøver at
>lave en ny knap og så bliver den automatisk sat ind på de andre
>sider.

http://www.html.dk/artikler/00001/

Du kan selvf. inkludere alt mulig andet end menuer, som eksemplet
går på.

Fra : Nakita

Dato : 24-04-03 08:42

"sara" skrev d. 23-04-03 22:34 dette indlæg :
> [...]
> side, komponent, banner eller noget andet, så jeg kun behøver at
> lave en ny knap og så bliver den automatisk sat ind på de andre

Hej Sara

Du laver en side, hvor du kun har dine knapper, men selvfølgelig med din
sædvanlige baggrund.
På hver side, hvor du vil have dine knapper på, så gør du det, at du
inkluderer den side med knapperne. Skal du ændre dit knappanel så gør du
det på din knapside og disse rettelser vil så automatisk gå ind på alle
siderne.

For at inkludere siden gør du, hvis du arbejder i FP 2000 Indsæt -
inkluderet side
I FP 2002/XP går du i indsæt - webkomponent - medtaget indhold - side

God fornøjelse

Hilsen Nakita

http://www.kandu.dk/

Fra : Allan Ghost

Dato : 28-04-03 05:09

sara wrote in dk.edb.internet.webdesign.frontpage:
> [...]
at
> lave en ny knap og så bliver den automatisk sat ind på de andre

Du kunne jo evt lave en rammeside eller meget bedere tage en side
sæt dine knapper ind og tilføj en indbygget ramme ..... Så
beholder du dine kanpper på forsiden altid .... Du er velkommen
til at e-mail mig for en mere udførlig forklaring....

Mvh
Allan