Vaks møder barnebarnet
Fra : Leyna

Dato : 23-04-03 22:29

Dette MÅ jeg bare lige dele med jer.
http://www.leyna.dk/vaksogtobias.jpg
Vaks er 10 mdr. og Tobias (barnebarnet) er godt 1 mdr. gammel.
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : skingur

Dato : 24-04-03 06:47

"Leyna" skrev d. 23-04-03 22:29 dette indlæg :
> Dette MÅ jeg bare lige dele med jer.
> http://www.leyna.dk/vaksogtobias.jpg
> Vaks er 10 mdr. og Tobias (barnebarnet) er godt 1 mdr. gammel.

ha ha..de er godt nok søde!

http://www.kandu.dk/

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 24-04-03 09:31

"Leyna" <webmaster@big-girls.dk> skrev i en meddelelse
> Dette MÅ jeg bare lige dele med jer.
> http://www.leyna.dk/vaksogtobias.jpg
> Vaks er 10 mdr. og Tobias (barnebarnet) er godt 1 mdr. gammel.

Nååååååååååååå hvor er de søde sammen, og tillykke med barnebarnet.

Mange hilsner fra

Bolette

Fra : Leyna

Dato : 24-04-03 09:57

On Thu, 24 Apr 2003 10:31:17 +0200, "Bolette Nielsen"
<bobo@nospam.bolettes.dk> wrote:

>"Leyna" <webmaster@big-girls.dk> skrev i en meddelelse
>
>Nååååååååååååå hvor er de søde sammen, og tillykke med barnebarnet.

Takksa' du ha'.
Bare synd at nårknægten bliver stor nok til rigtigt at kunne tumle med
hunden, så er det meste af krudtet nok gået af hunden...
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Pia J

Dato : 24-04-03 10:07

"Leyna" <webmaster@big-girls.dk> wrote in message

> Bare synd at nårknægten bliver stor nok til rigtigt at kunne tumle med
> hunden, så er det meste af krudtet nok gået af hunden...

Det skal du ikke regne med. Min Max' far Buller er nu 6 år, og sidst jeg så
ham var han nøjagtig lige så fjollet som sin søn. Og helt fantastisk
kammerat til sin "niece" på 3. Utrættelig pindehenter og puttefis. Heldigvis
har hans søn arvet humøret og børnetækket. (Synd for ham at ejeren ikke har
det sidste

:Pia