ADO-fejlmeddelse
Fra : Ukendt

Dato : 23-04-03 21:29

Når jeg forsøger at åbne en Access-database i mit program,
får jeg følgende meddelelse:

'ADO kunne ikke finde objektet i den samling der svarer til den henvisning
til navn eller ordenstal, som programmet anmodede om.'

Er der nogen der ved hvad den betyder ?

mvh. Rene Rasmussen

Fra : Klaus Petersen

Dato : 24-04-03 01:25

> Er der nogen der ved hvad den betyder ?

Du ville gøre det nemmere for os hvis du viste os noget kode og den linje,
hvor fejlmeddelsen opstår. Som de fleste microsoft fejlmeddelser er den ret
upræcis.

Fra : Ukendt

Dato : 24-04-03 05:19

Hej Klaus.

Når jeg ikke har sendt noget kode, er det fordi at
programmet kører fint under Win2000 og XP, men fejlen opstår på en maskine
med Win98, så derfor
troede jeg det ville være nemmest at fejlfinde hvis blot jeg kunne få at
vide hvad den ret så
kryptiske fejlmeddelelse betød.

Rene.

Fra : Ukendt

Dato : 26-04-03 16:47

Fejlen er fundet.
Det viste sig at den maskine der fejlede, ikke havde MDAC installeret.

Rene Rasmussen.