Windows beder om Windows 98 skiven ?
Fra : ole hoj rasmussen

Dato : 23-03-01 22:00

Min bror har for et ca. et halvt år siden købt en Packard Bell
Computer 566 mhz Celeron i Bilka med præinstalleret Windows 98.
Der følger en Rescue CD-ROM med.
Så derfor har han ikke en rigtig Windows 98 CD-ROM.

Nu kommer så spørgsmålet. Hvad gør han hvis Windows 98 beder om
Windows 98 CD-ROM skiven.
Er der nogen som har købt en tilsvarende computer i Bilka kan de
muligvis besvare mit spørgsmål.
Er der et bestemt katalog på computeren som man skal dirigere Windows
98 hen til.
Så vil jeg gerne have at vide hvilket.
Eller skal det gøres på en anden måde.

Fra : Philip Darabos

Dato : 23-03-01 22:23

Er der ikke et d: drev på harddisken med noget sikring? er højst sansynligt
et cabs dir - enten på harddisken eller på den rescue cd-rom.
Philip

Fra : --* Edmundo *--

Dato : 23-03-01 22:41

"ole hoj rasmussen" <ole.hoj.rasmussen@mail1.stofanet.dk> skrev i en
meddelelse news:m9enbt8c1frfc1ej56m7l0l0l7j50dhvii@4ax.com...
> Min bror har for et ca. et halvt år siden købt en Packard Bell
> Computer 566 mhz Celeron i Bilka med præinstalleret Windows 98.
> Der følger en Rescue CD-ROM med.
> Så derfor har han ikke en rigtig Windows 98 CD-ROM.

Søg på cd-rom'en efter *.cab filer. Hvis du kan finde dem, så kopier dem
over i et katalog på din harddisk. Download derefter BanishCD fra AnalogX
(http://www.analogx.com/contents/download/system/banishcd.htm). Så beder
windows ikke om Win98-cd'en mere.

Edm...

Fra : Nico_P

Dato : 24-03-01 00:56

Jeg vil tro at du kan finde windows98 cden på c: drevet under
C:\windows\options\cabs..... der skulle gerne ligge alle de cabs filer som
ligger på win9x cd'en....plejer de fleste at køre med...

Greetings from Nico_P
ole hoj rasmussen <ole.hoj.rasmussen@mail1.stofanet.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:m9enbt8c1frfc1ej56m7l0l0l7j50dhvii@4ax.com...