html/asp i FLASH ???
Fra : M!

Dato : 23-04-03 20:04

Hej

Kan man hente en .html eller en .asp side ind i en FLASH "film" hvis man
kan , hvordan så ??

Hilsen

Michael

Fra : Bo Dudek

Dato : 27-04-03 12:35

>Kan man hente en .html eller en .asp side ind i en FLASH "film" hvis man
>kan , hvordan så ??

du kan ikke hente en hel html/asp side ind i flash, men du kan f.eks.
hente indhold fra en database ind i et asp/php dokument, og så
inkludere dette database-udtræk i flash.. er det mon det, du ønsker?

Mvh
Bo Dudek
www.bodudek.dk

Fra : M!

Dato : 27-04-03 13:30

Hej Bo / eller andre der ved noget om dette emne

Ja det kunne det godt være .......
Det jeg vil lave er en side i flash men jeg skal have mulighed for at ændre
tekst indholdet
fek. en nyheds side så det vill blive ren tekst, måske også et billede hvis
det kan lade sig gøre ?!?!?

Mvh.

Michael