USB kabellængde
Fra : Steen Bendix

Dato : 23-04-03 19:26

Er der en som kan fortælle hvor langt et USB kabel erfaringsmæssigt virker.
Der skulle være til et webcam
mvh Steen

Fra : Hans

Dato : 23-04-03 19:29

"Steen Bendix" <steen.bendix@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Er der en som kan fortælle hvor langt et USB kabel erfaringsmæssigt
virker.
> Der skulle være til et webcam
> mvh Steen

Jeg bruger et 6 mtr. forlængerkabel på mit Logitech webcam, ud over de 3
mtr. kameraet er født med, og der er ingen problemer med det.

mvh Hans

Fra : Steen Bendix

Dato : 23-04-03 19:34

Tak skal du have HAns, jeg prøver - og måske med et mere
mvh Steen

Fra : Hans

Dato : 23-04-03 19:36

> Tak skal du have HAns, jeg prøver - og måske med et mere

Prøv det - Det værste der kan sker er, at det ikke virker.

mvh Hans

Fra : Steen Bendix

Dato : 23-04-03 19:44

Jeg gør det sq

Fra : Keyser Soze

Dato : 23-04-03 20:20

On Wed, 23 Apr 2003 20:33:34 +0200, "Steen Bendix"
<steen.bendix@get2net.dk> wrote:

>Tak skal du have HAns, jeg prøver - og måske med et mere
>mvh Steen
>"Hans" <kvik@NOSPAMmail.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

Jeg har 2 x 5 meter på en printer. Fungerer helt fint.

Keyser Soze

Fra : lcj@wanadoo.dk

Dato : 24-04-03 16:36

On Wed, 23 Apr 2003 20:25:39 +0200, "Steen Bendix"

5 meter