installer flere ie
Fra : Ryan

Dato : 23-04-03 18:02

Jeg har hørt, at der skulle være et problem med, at have ie 5 og 6
intalleret på samme tid.
Er dette rigtigt, og hvad kan man gøre for, at få det til at virke sammen?

--
Ryan

Fra : Stig Nygaard

Dato : 23-04-03 18:57

Hej Ryan

Ryan wrote:
> Jeg har hørt, at der skulle være et problem med, at have ie 5 og 6
> intalleret på samme tid.
> Er dette rigtigt, og hvad kan man gøre for, at få det til at virke sammen?

Det er ikke rigtigt. Det er muligt at kombinere version 4 med en de
nyere under Windows 98, men 5.x og 6 kan ikke være installeret på samme
system.

--
Mvh. Stig
stig[at]rockland[dot]dk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 23-04-03 19:12

Stig Nygaard <stig@REMOVE-THISrockland.dk> skrev :

>Det er ikke rigtigt. Det er muligt at kombinere version 4 med en de
>nyere under Windows 98, men 5.x og 6 kan ikke være installeret på samme
>system.

Det er kun muligt med IE 5.x, hvis man vælger at installere IE 6,
så er det ikke muligt at bibeholde IE 4.

Og det skal selvf. være første version af Win 98, som er født med
IE 4, 98 SE er født med IE 5.0.

Fra : Ryan

Dato : 23-04-03 19:13

> Det er ikke rigtigt. Det er muligt at kombinere version 4 med en de
> nyere under Windows 98, men 5.x og 6 kan ikke være installeret på samme
> system.

Hvordan skal jeg så gøre? Skal jeg afinstallere ie6, før jeg begynder at
installere ie5? Eller kan jeg bare installere ie5 ovenpå?

--
Ryan

Fra : Stig Nygaard

Dato : 23-04-03 22:31

Hej Ryan

Ryan wrote:
> Hvordan skal jeg så gøre? Skal jeg afinstallere ie6, før jeg begynder at
> installere ie5? Eller kan jeg bare installere ie5 ovenpå?

Du skal starte med at have en Windows 98 installation (first edition)
med den medfølgende Internet Explorer 4 installeret. Ved efterfølgende
installation af IE5 eller IE55 har man mulighed for at bibeholde IE4
installeret (Vælg "Custom Install" og se under "Advanced").