Fiske kvoter ved skagen
Fra : Rune Thougaard

Dato : 23-04-03 15:14

Hej NG

Jeg søger efter nogle fiske kvoter ved skagen som jeg skal brueg til min
skole opg.
Dog ved jeg ikke om det er den rigtig grubbe jeg spørg..??
Jeg har brugt flere timer på www.google.com men uden held end til vidre..!!

mvh. Rune Thougaard

Fra : Thomas

Dato : 23-04-03 21:30

Jeg véd ærligt talt ikke hvorledes jeg skal opfatte spørgsmålet, men ring og
snak med Fiskeridirektoratet eller den lokale fiskerikontrol om din opgave.
De kan sikkert hjælpe dig på vej.
Hilsen
Thomas

Fra : Ukendt

Dato : 24-04-03 04:01

"Thomas" <thomas@wonderfullspam.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
og
> snak med Fiskeridirektoratet eller den lokale fiskerikontrol om din

Det kan de helt sikkert, og de er også villige til det - jeg har før
benyttet mig af det.
I Skagen ligger en lokalafdeling af Fiskeriinspektoratet. Deres tlf.nr. er
98 44 13 81 - de kan garanteret hjælpe dig.
Hvis du vil se web, kan du tjekke http://www.fd.dk

Fra : Rune Thougaard

Dato : 24-04-03 13:26

OK tak for det