Størrelse på pop-up vindue
Fra : Alexander Jørgensen

Dato : 23-03-01 21:18

Hej gruppe,
Jeg har en formular hvor jeg ønsker resultatet vist i et nyt
vindue (pop-up). Hvad jeg gerne vil er at definere størrelsen på
vinduet, om der skal være toolbars, og lignende. Lige nu bruger
jeg koden:

<form .... target="new">

Jeg kan ikke rigtig se hvordan jeg kommer videre.

Håber I kan hjælpe mig

Med venlig hilsen
Alexander Jørgensen

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 23-03-01 23:29

Fri, 23 Mar 2001 20:18:17 +0000 (UTC), skrev Alexander Jørgensen
<alexander.j@mail.dk>:

> [...]
>vindue (pop-up). Hvad jeg gerne vil er at definere størrelsen på
>vinduet, om der skal være toolbars, og lignende. Lige nu bruger

Du skal bruge et popupvindue, noget med windowopen.

Prøv at kigge på min hjemmeside (se signatur) under
webdesignhjælp/popupvinduer, om der er noget du kan bruge.

med venlig hilsen
Knud
--
som er dødtræt af hjemmesider med SMS-sendere...
http://smedeparken.mobilixnet.dk - opdateret 18. marts 2001.

Fra : Jonas Astrup - html.~

Dato : 24-03-01 03:36

Alexander Jørgensen wrote in
dk.edb.internet.webdesign.clientside:
> Jeg kan ikke rigtig se hvordan jeg kommer videre.

Prøv at se her:

http://www.developer.irt.org/script/369.htm

http://www.developer.irt.org/script/638.htm

Mvh