MS Windows
briani 27239
Font til Xp
Fra : Jegvan Durhuus

Dato : 23-04-03 14:57

Hej med jer

For nogle måneder siden var der en af jer som kunne hjælpe mig, men et link
til et sted jeg kunne finde Footlight MT Light gratis. Da jeg har været nødt
til at geninstaller mit Xp, vil jeg blive glad, hvis en eller anden gider
gentage linket.

På forhånd tak

Jegvan

Fra : Jens Jensen

Dato : 23-04-03 15:26

Har du prøvet Google.....

http://personales.com/espana/madrid/truetypefonts/ftltlt.zip

Fra : Jegvan Durhuus

Dato : 23-04-03 16:02

> Har du prøvet Google.....

>http://personales.com/espana/madrid/truetypefonts/ftltlt.zip

Ja jeg har prøvet goggle, og fik 250.000 mulige sider, jeg prøvede ca 10
uden resultat, og når jeg nu fik det helt rigtige link, ved sidste
forespørgelse, prøver jeg igen.

For øvrigt det link du sendte mig, er bare en banner, som ikke kan bruges
til noget, andre som har et bedre?

Jegvan

Fra : Leo.E

Dato : 23-04-03 17:52

"Jegvan Durhuus" <jegvan_d@hotmail.com> wrote in message news:<b869st$jkr$1@sunsite.dk>...

> [...]
> forespørgelse, prøver jeg igen.
>
> For øvrigt det link du sendte mig, er bare en banner, som ikke kan bruges
Prøv den her:www.acidfonts.com/f_fonts.htm
Men pas på, den vil smide noget spy ned.
Hilsen: Leo

Fra : Jens Jensen

Dato : 23-04-03 19:14

Beklager !

Her er linket, hvor jeg fandt fonten på :

Fra : Madsen

Dato : 23-04-03 16:16

Jegvan Durhuus skrev:

> Ja jeg har prøvet goggle, og fik 250.000 mulige sider, jeg prøvede
> ca 10 uden resultat, og når jeg nu fik det helt rigtige link, ved
> sidste forespørgelse, prøver jeg igen.

<http://www.google.com/groups?as_q=Footlight&ie=UTF-8&oe=UTF-8&as_uauthors=Jegvan&lr=&hl=da>

Madsen.