ejendomspriser
Fra : Nette

Dato : 23-04-03 12:18

Kan nogen huske den der side, hvor man som privat kan gå ind og se ejer og
værdi af samtlige boliger i DK?
Vil vedkommende være så venlig at smide et link herind? Så ville jeg blive
glad

Nette

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 23-04-03 12:48

"Nette" skrev i en meddelelse
> [...]
se ejer og
> værdi af samtlige boliger i DK?
> Vil vedkommende være så venlig at smide et link herind? Så

Det er vist ikke den helt rigtige gruppe at spørge i

Men pyt - her er et forslag:

http://vurdering.netborger.dk-

Der er vistnok et par enkelte kommuner, der har valgt, at de ikke
ville være med - men ellers er alle ejendomme i DK der !

M.v.h. Jan Vestergaard, Kildedalen 27, 3400 Hillerød
Email: jan@NOSPAMjve.dk Web: http://www.jve.dk
Fjern NOSPAM ved mail - men newsindlæg bør besvares i gruppen.

Fra : Frederiksen

Dato : 23-04-03 14:06

> http://vurdering.netborger.dk-
>
> Der er vistnok et par enkelte kommuner, der har valgt, at de ikke
> ville være med - men ellers er alle ejendomme i DK der !

Ellers er de her http://www.tastselv.toldskat.dk/04/Svur/

Mvh Maria

Fra : Nette

Dato : 23-04-03 21:36

"Jan Vestergaard" skrev i en meddelelse
> Det er vist ikke den helt rigtige gruppe at spørge i

Nææ, ups, det var det da heller ikke. Sådan går det, når man har flere
grupper og er fummelfingeret

Men mange tak til jer begge alligevel

Nette