Langbold
Fra : Tina

Dato : 23-04-03 10:39

Hej!

Er der nogen der kan være behjælpelige med reglerne til langbold?

Mvh.
Tina

Fra : Per Rønne

Dato : 23-04-03 10:56

Tina <tla@pc.dk> wrote:

> Er der nogen der kan være behjælpelige med reglerne til langbold?

Google:

http://www.google.com/search?q=langbold+regler&ie=UTF-8&oe=UTF-8
--
Per Erik Rønne

Fra : Tina

Dato : 24-04-03 06:31

Hej Per

Tak for det - jeg havde prøvet denne søgning inden jeg skrev til
gruppen.
Kan du henvise til en side med reglerne, da det ikke for mig ser ud
som om, nogen af de sider, der kommer frem med den søgninge gør.

Mvh
Tina

Fra : Erik G. Christensen

Dato : 24-04-03 18:58

Tina wrote:

> Kan du henvise til en side med reglerne, da det ikke for mig ser ud
> som om, nogen af de sider, der kommer frem med den søgninge gør.

Tak for dit spørgsmål,
det gav lige andledning til selvransagelse, og nostalgi,

for jeg og min familie har som tradition de sidste 25 år, at der skal
spilles rundbold ved familiesammenkomster,

men langbold kan jeg huske fra skolen, men ikke regler,
så jeg søger også..

--
Med venlig hilsen Erik G. Christensen
Rådgiver for flere danske svinebønder.

Fra : Tina

Dato : 25-04-03 14:14

Hej Erik

Jeg har lige fået fremskaffet mig reglerne til langbold - som de er
når det gælder ungernes idrætsdag. Mon ikke de kan bruges også til
familien?
Jeg kan ved lejlighed scanne dem ind og sende til dig, hvis du stadig
har interesse for dem.

Venlige hilsner
Tina

Fra : Erik G. Christensen

Dato : 25-04-03 15:04

Tina wrote:

> [...]
> familien?
> Jeg kan ved lejlighed scanne dem ind og sende til dig, hvis du stadig

Ja tak, du kan evt ligge dem på dk.binaer, og give et prej her.

På forhånd tak.

Fra : Isus

Dato : 19-09-03 16:56

"Tina" skrev d. 25-04-03 14:14 dette indlæg :
> [...]
> familien?
> Jeg kan ved lejlighed scanne dem ind og sende til dig, hvis du stadig

Hej Tina

Jeg kan se ud har scannet reglerne for Langbold, jeg skal tilfældigvis
bruge dem, og kan ligesom dig ikke finde noget på nettet, håber du kan
hjælpe

Venlig hilsen

Ian K

http://www.kandu.dk/