SUK, hvem kan fortælle mig hvad S betyder
Fra : Palle Knudsen

Dato : 23-03-01 20:07

Hej

Jeg har i flere dage ledt efter svar på hvad S betyder i forbindelse med min
nye AMD 1200 MHz prosessor.

Der er printet et nummer ind på bagsiden som er følgende: A1200AMS3B

Ifølge Soltek manualen betyder det følgende:

A for Athlon
1200 for klokfrekvensen
A for PGA package Type
M for 1,75 volt
S for ???????????????
3 for 256 kbyte L2 Cache
og B for 200 MHz max FSB

Er der nogen der kan fortælle mig hvad S betyder i grader i kabinettet???

På forhånd tak

Palle Knudsen

Fra : N/A

Dato : 24-03-01 09:34

Fra : Palle Knudsen

Dato : 24-03-01 09:34

"Villy Jensen" <vje@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> min

> (Det har ikke noget med '°C i kabinettet' at gøre)
>
> "S" angiver 'CPU case temperature' til at være MAX 95°C
> Læs side 71 på
> http://www.amd.com/products/cpg/athlon/techdocs/pdf/23792.pdf
>

> Mvh Villy
> http://hjem.get2net.dk/villy