K:Birma
Fra : Erik

Dato : 22-04-03 22:30

Princess ( Burmilla,hun ) har ikke mere sin veninde, og legekammerat
(Somali) , hun savner hende meget... Derfor ønsker jeg at finde en ´voksen
kat i 2-3 års alderen til hende, meget gerne en Birma ,som jeg synes vældigt
godt om..
Bor i hus, men kattene er indendøre. Princess er en fin lille Burmilla med
en ligeså fin stamtavle, helbrede og alt er godt, men humøret...
Håber der er en der kan hjælpe...
Erik ,
Ps. det skal ikke forstås som at det skal være en foræring..

Fra : Erik

Dato : 29-04-03 22:46