Q: vedr. acad
Fra : Toke Pedersen

Dato : 22-04-03 21:25

Hej NG.

Jeg mangler lidt oplysning om hvordan man ligger en dwg/dxf fil oven i et
billlede (jpg/gif)..

VH Toke

Fra : CADmageren

Dato : 23-04-03 07:38

Hej Toke.

Du bliver nok nød til at gå den anden vej. Dvs, indlægge et bitmap
billede i dwg filen. Derefter kan du eventuelt lave en ny jpg fil. Dette
kræver selvfølgelig at du har Autocad.

mvh
Michael Christoffersen

www.cadmageren.dk

http://www.kandu.dk/

Fra : Toke Pedersen

Dato : 23-04-03 11:26

Hej Michael.

Du skriver at jeg skal ligge billedfilen ind i en .dwg fil...
Kan jeg så tegne på det bagefter, eller skal jeg have lavet tegningen færdig
først inden jeg smider billedet ind...??

Mvh
Toke