IE6
Fra : Sune

Dato : 23-03-01 19:34

Der ligger en eller anden version af den her:

http://download.microsoft.com/download/ie60/install/ie6/WIN98Me/en-us/ie6setup.exe

Mvh
Sune

Fra : Sune

Dato : 23-03-01 19:56

On Fri, 23 Mar 2001 19:33:41 +0100, Sune <sune@sletmig.innocent.com>
wrote:

>http://download.microsoft.com/download/ie60/install/ie6/WIN98Me/en-us/ie6setup.exe

Installation på eget ansvar.
På min PC er den buggy! :(

Mvh
Sune

Fra : Anders Jacobsen

Dato : 23-03-01 23:37

"Sune" <sune@sletmig.innocent.com> skrev i en meddelelse

> Der ligger en eller anden version af den her:

> [...]
Sjovt nok! Den virker ikke hos mig... altsa linket!

../ Anders Jacobsen

Fra : Sune

Dato : 24-03-01 00:31

On Fri, 23 Mar 2001 23:37:20 +0100, "Anders Jacobsen"
<anders.jacobsen@mail.dk> wrote:

>Sjovt nok! Den virker ikke hos mig... altsa linket!

Det er ikke sjovt.

Prøv dette istedet:
http://msvaus.www.conxion.com/download/ie60/install/ie6/WIN98Me/en-us/ie6setup.exe

Mvh
Sune

Fra : Sune

Dato : 24-03-01 00:34

On Sat, 24 Mar 2001 00:30:53 +0100, Sune <sune@sletmig.innocent.com>
wrote:

>Prøv dette istedet:
>http://msvaus.www.conxion.com/download/ie60/install/ie6/WIN98Me/en-us/ie6setup.exe

Det virker, men er bare buzy.

Mvh
Sune

Fra : Mads Jakobsen

Dato : 24-03-01 14:39

Jeg kan nu ikke finde noget omkring downloading af IE 6 hos Microsoft.

Fra : Sune

Dato : 24-03-01 15:42

On Sat, 24 Mar 2001 14:39:26 +0100, "Mads Jakobsen"
<madsjakobsen@mail1.stofanet.dk> wrote:

>Jeg kan nu ikke finde noget omkring downloading af IE 6 hos Microsoft.

Det er sikkert fordi MS har stoppet downloadningen af public preview.
Bliver sikkert genoptaget i løbet af et par dage.

Jeg kører selv IE6.

Mvh
Sune

Fra : Anders Jacobsen

Dato : 24-03-01 18:24

Jeg fandt selv IE 6 et andet sted...

http://members.nbci.com/megarock1/software/ie6beta-a.zip

../ Anders Jacobsen

Fra : Jesper L Hansen

Dato : 24-03-01 22:10

On Sat, 24 Mar 2001 18:24:11 +0100, "Anders Jacobsen"
<anders.jacobsen@mail.dk> wrote:

> Jeg fandt selv IE 6 et andet sted...

Er der stor forskel på den og så IE 5.5 ????

Med venlig hilsen
Jesper L. Hansen

Fra : Sune

Dato : 25-03-01 16:30

On Sat, 24 Mar 2001 22:09:42 +0100, Jesper L Hansen <lismoes@mail.dk>
wrote:

>Er der stor forskel på den og så IE 5.5 ????

Nej.
Kun at jeg synes at den er en smule hurtigere.

Beta'en bliver sandsynligvis frigivet officielt i morgen.

Mvh
Sune

Fra : Jesper L Hansen

Dato : 25-03-01 19:59

On Sun, 25 Mar 2001 17:29:57 +0200, Sune <sune@sletmig.innocent.com>
wrote:

>Beta'en bliver sandsynligvis frigivet officielt i morgen.

Glæder mig til at prøve - men venter nok til der kommer en dansk
version..

Med venlig hilsen
Jesper L. Hansen