HJÆLP NTLDR Missing
Fra : Karsten Knudsen

Dato : 22-04-03 19:07

Det var efter winxp service pack blev installeret

Hvad skal jeg gøre, eller er der kun Format c tilbage ??

Kan ikke komme i fejlsikret (DAMIT MIROSUCKS)

Mvh Karsten

Fra : Bjarke Ravn-Jonsen

Dato : 22-04-03 19:15

In news:3ea584c8$0$155$edfadb0f@dread15.news.tele.dk ,
Karsten Knudsen <karstenNOSPAM@kknudsen.dk> typed:
> Det var efter winxp service pack blev installeret
>
> Hvad skal jeg gøre, eller er der kun Format c tilbage ??
>
> Kan ikke komme i fejlsikret (DAMIT MIROSUCKS)
>
> Mvh Karsten

http://www.google.com/search?q=NTLDR+Missing&sourceid=opera&num=0&ie=utf-8&o
e=utf-8
(måske skal du lige klippe og klister linket ind, og ja Opera er rart :) )
Desuden hører denne post vist til i en anden gruppen, da jeg tror dit
problem er software(windows) relateret..

--
/ Bjarke
http://www.setiathome.dk

Fra : MN

Dato : 22-04-03 19:38

"Karsten Knudsen" <karstenNOSPAM@kknudsen.dk> wrote in message
> Det var efter winxp service pack blev installeret
>
> Hvad skal jeg gøre, eller er der kun Format c tilbage ??
>
> Kan ikke komme i fejlsikret (DAMIT MIROSUCKS)

Hvis du mener det, så format c:

Mogens

Fra : Omega

Dato : 23-04-03 08:45

"Karsten Knudsen" <karstenNOSPAM@kknudsen.dk> skrev i en meddelelse
> Det var efter winxp service pack blev installeret
>
> Hvad skal jeg gøre, eller er der kun Format c tilbage ??
>
> Kan ikke komme i fejlsikret (DAMIT MIROSUCKS)
>
> Mvh Karsten

Grunden til den gør det, at den mangler NTLDR, er at den tror at du har
skiftet bundkortet ud, og så kan den ikke finde boot sekvensen.

Prøv denne her

http://www.windowsreinstall.com/install/other/motherboard/winxp.htm

Har selv været ude for det samme, og jeg fik den til at virke med denne.

--
Mvh. Omega

omega@SPAMprivat.dk

Fjern SPAM i email