i845D
Fra : Jannik E.

Dato : 22-04-03 18:09

Har nogle erfaringer med dette chipset - stabillitet, hastighed?

--
Jannik

(Slet "removethis123", for direkte mail)

Fra : --=Stone=--

Dato : 22-04-03 18:23

> Har nogle erfaringer med dette chipset - stabillitet, hastighed?

Det må jeg nok sige at jeg har, har et MSI 845D Ultra AR, som nok er blandt
et af de bedste mobo jeg har haft.
Det kører stabilt, har haft en P4NW 1,6 til at køre 2,3 - & senest en P4NW
2,4 til at køre 3,2 ( der er tale om 400Mhz modellen med C1 stepping ).
Så jeg kan kun sige god for dette chipset, men vil dog også nævne at det jo
ikke er det nyeste chipset, da der er flere nye ting som ikke understøttes,
feks 533 Mhz cpu .. og HT ( hyper Threading )

Mvh
--=Stone=--
( som har mobo'et til salg i news:dk.marked.privat.edb.bundkort , hvilket
vel egentlig gør mig inhabil )

Fra : Jannik E.

Dato : 22-04-03 20:35

"--=Stone=--" <caraction@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> ikke er det nyeste chipset, da der er flere nye ting som ikke
understøttes,
> feks 533 Mhz cpu .. og HT ( hyper Threading )

Tak for inputet.
Asus P4XP-X understøtter i øvrigt 533 Mhz.

--
Jannik

(Slet "removethis123", for direkte mail) P4XP-X,