Problemer med IE 6
Fra : Mads

Dato : 22-04-03 17:50

Hej

Jeg har igennem længere tid haft problemer med at min skærm fryser
fuldstændigt når jeg er på nettet - der sker ikke noget når jeg
Ctrl+Alt+Detleter så jeg er nødt til at genstarte. Det har også vist sig at
der er sider, hvor det nærmest er hver gang skærmen fryser når jeg besøger
dem.

Jeg bruger IE 6 som browser mit OS er Win XP og jeg skulle have de nyeste
opgraderinger!

Hvis der er nogle der har ideer til en løsning er de meget velkomne.

Mvh
Mads

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 23-04-03 11:31

Mads wrote:
> Jeg har igennem længere tid haft problemer med at min
> skærm fryser fuldstændigt når jeg er på nettet - der sker
> ikke noget når jeg Ctrl+Alt+Detleter så jeg er nødt til at
> genstarte.

Kunne tyde på et driver problem eller et hardware
problem - fx. varme.
Hvad siger din logbog lige efter maskinen har været
frosset?
Kontrolpanel -> Administration -> Logbog og se så
under Program eller System.

Man kan på mange harddiske få oplyst deres temperatur
med Dtemp:
http://we8.narod.ru/HardAndSoft/DTemp.zip
http://private.peterlink.ru/tochinov/DTemp/DTemp.zip
- Hvor varme er de?

Og hvor varm er din processor og temperaturen
generelt i dit kabinet?

> Det har også vist sig at der er sider, hvor det nærmest
> er hver gang skærmen fryser når jeg besøger dem.

Hmm, måske sider med JavaScript på?
- Geninstallér da Java:
http://java.sun.com/getjava
- Denne version virker vist ikke med Netbank,
bruger du Netbank prøv da istedet denne:
http://www.hesteskelet.dk/filer/msjavx86.exe

> Hvis der er nogle der har ideer til en løsning er de meget velkomne.

Jeg har kommet med et par forslag.

--
Mvh.
Mikael Nørrelund Andersen

Fjern 'removespamfilter' ved svar til email.