Spørgsmål vedr. CD brændere
Fra : jisajelu

Dato : 23-03-01 20:06

Et par spørgsmål vedr. CD brændere.
Jeg er stødt på Plextor´s brændere da de tilsyneladende skulle være nogle af de
bedste ( Er de det ? hvilke alternativer er der ? )

Det næste er, hvad er forskellen på, når der står at den ene er \"Retail\" og den
anden er \"bulk pakning\", ellers er der ikke den store forskel. ( ja OK 150 kr. men
alligevel )

Hvad skal jeg rette mig efter, da mit behov ikke er kolonormt, men det skal bare
virke.!!

Jeg håber en venlig sjæl kan oplyse mig om dette.

På forhånd tak for hjælpen.

Bo

Fra : --* Edmundo *--

Dato : 23-03-01 22:50

"jisajelu" <NOSPAMbt@sporty.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
og den
> anden er \"bulk pakning\", ellers er der ikke den store forskel. ( ja OK

Retail er udgave i den fine indpakning og med et par ekstra programmer, hvor
Bulk højest sandsynlig bare er drevet + driver.

Jeg har også hørt at Plextor er det bedste, men min HP 8210i har kørt
upåklageligt i 1½ år.

Edm...

Fra : DWM.

Dato : 23-03-01 22:55

"--* Edmundo *--" <edmundo@"nospam"sol.dk> skrev i en meddelelse news:99ggcm$a3g$1@sunsite.dk...
> Jeg har også hørt at Plextor er det bedste,

Det er det også

>men min HP 8210i har kørt upåklageligt i 1½ år.

Min 6020i funker forøvrigt stadig når vi nu snakker om HP
Den er vel 5 år gammel nu.
--
Med Venlig Hilsen / Best Regards
Kenneth Iversen