HvorFiderJegEtYtGodtKeyord???
Fra : Ukendt

Dato : 22-04-03 16:46

HejAlleSamme.

JegHarSpildtKaffeIMitKeyoardSåJegSpacef.x.VirkerIkke...

KaIAmpefaleMigEtGodtEt?DetSkalIKKEVæreTrådløstOgPriseErLigegyldig...UdeMusDa
JegErGodtTilfredsMedDeJegHar...

JegFølerMigLidtHadikappetHer:)

MedHåOmHurtigtSvar...

Alla

Fra : Thomas Smedebøl

Dato : 22-04-03 16:53

> JegHarSpildtKaffeIMitKeyoardSåJegSpacef.x.VirkerIkke...
LOL!

KaIAmpefaleMigEtGodtEt?DetSkalIKKEVæreTrådløstOgPriseErLigegyldig...UdeMusDa
> JegErGodtTilfredsMedDeJegHar...
Kig efter et gammlet IBM i din nærmeste genbrugsforretning - et af de tunge
med stålramme. Bedre keyboards fås ikke! Tasterne kan tages af og vakses,
det står klippefast, ingen windows/genvejs-taster og så er det lidt
nostalgisk at bruge et tastatur fra 1984 med sin nye maskine.

Mvh Thomas - som selv har 2! Det ene kækt moddet til en lækker blå farve

Fra : Ukendt

Dato : 22-04-03 17:06

> [...]
> det står klippefast, ingen windows/genvejs-taster og så er det lidt
> nostalgisk at bruge et tastatur fra 1984 med sin nye maskine.

DetLyderSomERigtigGodIde.DetJegHarUErOgsåEtOlivettiFraSlutFirsere.DetHarTjet
MigVel..MeErUmuligtAtFåTilAtVirke...
Irriterde...
:)

Mvh
Alla

Fra : Trygleren [9000]

Dato : 23-04-03 13:32

> DetLyderSomERigtigGodIde.DetJegHarUErOgsåEtOlivettiFraSlutFirsere.

Det har jeg også - hærdet plast og skidegodt. Bedste keyboard jeg nogensinde
har haft !

--
"Sic gorgiamus allos subjectatos nunc"
Lars 'Trygleren' Winther

www.hesteskelet.dk/newsgroup

Fra : Ukendt

Dato : 25-04-03 01:46

> Det har jeg også - hærdet plast og skidegodt. Bedste keyboard jeg
nogensinde
> har haft !

Det ER nemlig rigtig godt!! Men pas på med kaffen...
Jeg brændte mit af med det... (nogle taster virkede ikke..)
Skildte det fuldstændig af og rensede det OVER DET HELE!...

Men den der ide med at male det - er slet ikke så tosset... Det kunne blive
pænt flot med en gang metal-lak og lidt klarlak efterfølgende...

Mvh
Allan

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 22-04-03 17:18

Thomas Smedebøl wrote:
> Mvh Thomas - som selv har 2! Det ene kækt moddet til en lækker blå farve

Helligbrøde. Medmindre det er den rigtige mørkeblå for så går, men
ellers

Mvh

Bruno

Fra : Ukendt

Dato : 22-04-03 16:56

> HejAlleSamme.
>
> JegHarSpildtKaffeIMitKeyoardSåJegSpacef.x.VirkerIkke...

KaIAmpefaleMigEtGodtEt?DetSkalIKKEVæreTrådløstOgPriseErLigegyldig...UdeMusDa
> JegErGodtTilfredsMedDeJegHar...

Forreste
DetSkalIkkeVæreKæktastaturOgDetMåHelstIkkeLarmeForMeget.JegSkriverMeget...

Mvh
Alla

Fra : Esben

Dato : 22-04-03 17:18

"Allan" <allan (at) rasmussen.mail.FJERNEdk> skrev i en meddelelse

> Forreste

DetSkalIkkeVæreKæktastaturOgDetMåHelstIkkeLarmeForMeget.JegSkriverMeget.

Compaqs tastaturer er ret fede at skrive på.

--
Esben

Fra : Maze

Dato : 22-04-03 18:14

Allan wrote:
> [...]

*roflmao*

> [...]
>

> Forreste
> DetSkalIkkeVæreKæktastaturOgDetMåHelstIkkeLarmeForMeget.JegSkriverMeget...

Jeg mener, det er muligt at få vandtætte (læs: kaffetætte) tastaturer
hehe

--
/Maze

P.S.: Der findes 10 slags mennesker. Dem, der kan læse binært, og dem,
der ikke kan...

Fra : Ukendt

Dato : 22-04-03 18:35

> *roflmao*

DetErIkkePætAtGrieAfDeHadikappede...!!!

> Jeg mener, det er muligt at få vandtætte (læs: kaffetætte) tastaturer
> hehe

JajaDetHjælperMigJoIkke...ErDerSletIkkeogleDerVilAefaleEtGodtKeyoardUdOverLi
geAtKøeEtrugtHosHamFuskereOppePaVestergade...HaVilSikkertHave300Kr.ForEtGamm
eltIPMTastatur...
Æv..

Mvh
Alla

Fra : Martin K

Dato : 22-04-03 19:34

Allan wrote:
> JegFølerMigLidtHadikappetHer:)

Det tør siges...

Jeg synes sådan eet her er ret fedt, og rigtig rat at skrive på:
http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1544627903

Eller måske denne, hvis du ikke kan lide 'knækket'...
http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1544627901

--
Martin K

Fra : Ukendt

Dato : 22-04-03 20:32

> Det tør siges...

PrøvDuAtSiddeVedEtTastaturDerMaglerTreogstaverOgMellemrumSamtPiletaster.Møgi
rriterede!
:)

> [...]
> http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1544627903

> Eller måske denne, hvis du ikke kan lide 'knækket'...

DetHerLyderGodtokFit..LigeogetForMig...Takker

Mvh
Alla

Fra : Ukendt

Dato : 22-04-03 23:55

> [...]
> http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1544627903
>
> Eller måske denne, hvis du ikke kan lide 'knækket'...

Nu Har Jeg Bestilt Et Nyt Keyboard Af Mærket:
Logitech Internet Navigator Keyboard Special Edition.

Det er det mest populære hos www.edbpriser.dk

Jeg skriver med handikaphjælpe-tastatur-funktionen...
Smaaaart... (not...)

MVH
Allan

Fra : Ukendt

Dato : 23-04-03 12:56

> [...]
>
> Det er det mest populære hos www.edbpriser.dk
>
> Jeg skriver med handikaphjælpe-tastatur-funktionen...

Nu har jeg så afbestilt det. Da jeg kunne finde det billigere i Føtex...
Tsk tsk tsk...

Mvh
Allan ...
Og tak for hjælpen

Fra : Michael Nielsen

Dato : 22-04-03 20:36

Hvis du er ligeglad hvordan tasteturet ser ud og det bare skal være
lækkert og skrive på og holde længe er der vist kun et at vælge
imellem. Se her:

http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1544607894

Hilsen Michael

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 22-04-03 21:03

In dk.edb.hardware, "Allan" <allan (at) rasmussen.mail.FJERNEdk>
<"Allan" <allan (at) rasmussen.mail.FJERNEdk>> says...
> KaIAmpefaleMigEtGodtEt?DetSkalIKKEVæreTrådløstOgPriseErLigegyldig...UdeMusDa

IBM PS/2

> JegErGodtTilfredsMedDeJegHar...

Hvad skal du så bruge et nyt til?

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Ukendt

Dato : 22-04-03 22:36

KaIAmpefaleMigEtGodtEt?DetSkalIKKEVæreTrådløstOgPriseErLigegyldig...UdeMusDa

> IBM PS/2

> Hvad skal du så bruge et nyt til?

Æææij!JegErGodtTilfredsMedDeMusJegHar!!

:)TrorDuVirkeligJesperMeerDetHaSigerOmKeyTroicTastaturet?JegHarHaftEtEgagSom
JegSytesVarogetLort!!

:)

Mvh
Alla