Hvilken cooler til Bundkort Asus A7V + Pro~
Fra : slet MLHZR

Dato : 22-04-03 14:22

Hej Alle
Er der nogen der ved hvilken cooler der passer til
Bundkort Asus A7V +
Prossesor Socket A AMD Athlon 800 Mhz?

- ELLER hvor jeg nemt kan finde ud af det
Jeg vil give op til 5-600 kr for cooleren, og den skal være så
støjsvag som muligt....

Håber på hurtig hjælp., da jeg SKAL have lortet op at køre.....

VH Kaspar

Fra : JK

Dato : 22-04-03 15:17

On 22 Apr 2003 13:22:06 GMT, kb@MLHZRffk.dk (slet MLHZR) wrote:

> [...]
>støjsvag som muligt....
>
>Håber på hurtig hjælp., da jeg SKAL have lortet op at køre.....

Thermaltake silent viking a1267 til 175 kr. er helt tilstrækkelig.
Silent storm til 225 kr. kan monteres på alt.

John

Fra : Leony

Dato : 23-04-03 12:47

www.edbpriser.dk kig under kølere i hardwaresektionen.

> Jeg vil give op til 5-600 kr for cooleren, og den skal være så
> støjsvag som muligt....

Hvis du er villig til at spendere så meget, så kig efter Alpha eller
Swiftech profiler. Du kan montere en standard 80mm blæser efter eget
valg - dermed vælger du selv støjniveauet.

De fåes bl.a. hos Studiedata.dk

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/