AspSmartUpload vil ikke ændre filnavnet ?
Fra : Jakob Munck

Dato : 22-04-03 12:38

Efter at have prøvet meget andet, forsøger jeg nu at lave upload med
AspSmartUpload-komponenten. Men der skal både være begrænsning på størrelsen
og filnavnet skal laves om, så det bliver unikt. Det sidste giver problemer.
Serveren giver følgende fejlmelding:

Expected end of statement
/aspsmartupload/maximum.asp, line 65

intCount = mySmartUpload.files.item(1).saveas "/aspSmartUpload/Upload/" &
mySmartUpload.files.item(2).filename
----------------------------------------------^

Jeg kan ikke se, hvad der menes med "Expected end of statement". Kan nogen
hjælpe?

Min kode ser - i sin helhed - sådan ud (og resten virker):

<HTML>
<BODY BGCOLOR="white">
<H1>aspSmartUpload : Sample 3</H1>
<HR>

<%
On Error Resume Next

Dim mySmartUpload
Dim intCount

Set mySmartUpload = Server.CreateObject("aspSmartUpload.SmartUpload")
mySmartUpload.AllowedFilesList = "jpeg,jpg"

mySmartUpload.DenyPhysicalPath = True

mySmartUpload.isMissing = True

mySmartUpload.MaxFileSize = 20000

mySmartUpload.TotalMaxFileSize = 20000

mySmartUpload.Upload

filename = session("brugerId") & ".jpg"

intCount = mySmartUpload.files.item(1).saveas "/aspSmartUpload/Upload/" &
mySmartUpload.files.item(1).filename

If Err Then
''' Response.Write("<b>Wrong selection : </b>" & Err.description)

Response.Redirect("for_stor.asp")

Else
' Display the number of files uploaded
' ************************************
Response.Write(intCount & " file(s) uploaded.")
End If
%>
</BODY>
</HTML>

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 22-04-03 13:29

Jakob Munck skrev:

> intCount = mySmartUpload.files.item(1).saveas
> "/aspSmartUpload/Upload/" &
> mySmartUpload.files.item(2).filename

Står ovenstående på én linje?

Prøv evt. at samle filnavnet i en variabel før du prøver at gemme
det. Så kan du udskrive variablen som debug-information for at
tjekke om filnavnet står korrekt.
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Jakob Andersen

Dato : 23-04-03 21:12

Jakob Munck skrev:
> [...]
>
> Jeg kan ikke se, hvad der menes med "Expected end of statement". Kan nogen

Den metode du kalder returnerer data, og når du kalder en _funktion_,
altså en rutine der returnerer noget skal du bruge paranteser om dine
argumenter, prøv med:

intCount = mySmartUpload.files.item(1).saveas( "/aspSmartUpload/Upload/" & mySmartUpload.files.item(2).filename )

--
Jakob Andersen