Hjælp! Min strømafbryder er snart kaput!
Fra : Anders Sørensen

Dato : 23-03-01 17:49

Strømafbryderen på min computer er ved at være slidt op, så jeg har brug for
en ny hurtigst muligt. Er der nogen, der ligger inde med en, som de vil
sælge? Jeg har et billede af, hvordan den skal se ud her:
www.whitehat.dk/anderzand/afbryder.jpg
Der skal være plads til fire spadestik, og den måler 2,2 cm x 2,4 cm i
bunden.

Mvh
Anders Sørensen

Fra : Brian Bilenberg

Dato : 23-03-01 18:20

Var det ikke nemmere at smutte ned i nærmeste elektronikbiks!! - de
har som regel et hav af forskellige kontakter.

Mvh. Brian

Fra : L.K

Dato : 23-03-01 19:18

Vis du bor i københavn's området så er Brinck et godt sted at starte, se adresse
www.brinck.dk

Lars

"Anders Sørensen" skriver:

Fra : Jens Petersen

Dato : 23-03-01 21:03

On Fri, 23 Mar 2001 17:48:38 +0100, "Anders Sørensen" <ans@it.dk>
wrote:

> [...]
>www.whitehat.dk/anderzand/afbryder.jpg
>Der skal være plads til fire spadestik, og den måler 2,2 cm x 2,4 cm i

Hvis du kan bruge en der kræver et hul på 25 x 25 mm sender jeg gerne
en til dig ub.

--
Jens

If I support Animal Rights will I get better burgers?