Upload af filer ?
Fra : Magnus

Dato : 01-01-01 15:46

Jeg har søgt efter et asp eksempel hvor man kan uploade billeder til brug på
hjemmesiden.

Men alle de eksempler jeg har fundet har kun kunne uploade "1" og det jeg
skal bruger er et der kan uploade en hel mappe med indhold og ikke kun 1
fil.

Er der nogen der har et fundet sådan et eksempel så må du meget gerne emaile
det til mig.

Magnus

arnason@email.dk

Fra : Morten

Dato : 16-01-01 21:19

Prøv at kigge på netcoders.dk. Der er en der hedder Upload uden brug af
komponenter den virker fint og er nem at "adapte" til din hjemmeside!

Morten