Kan det lade sig gøre at lave sin egen tag~
Fra : Leif Halling

Dato : 21-04-03 18:24

Hejsa jeg er en dreng på 13 år. Jeg er ikke så erfaren inden asp verdenen,
jeg vil gerne selv kunne lave min egen tagwall.
Jeg har "lånt" på f.eks. hostedstuff.com - men hvis jeg selv kunne lære at
lave dem ville det bare være super.

Jakob Halling

Hp: www.r0x0r.frip.dk og www.dronerax.frip.dk

Fra : Kasper Katzmann

Dato : 21-04-03 18:39

Leif Halling wrote:
> [...]
> Jeg har "lånt" på f.eks. hostedstuff.com - men hvis jeg selv kunne
> lære at lave dem ville det bare være super.

Det er nemlig sådan det skal være

Du kan starte på http://www.html.dk/tutorials/asp/. Der finder du en rigtig
god begynderguide til ASP.

Det kan sikker og uden tvivl hjælpe dig godt på vej.

--
Kasper Katzmann
Katzmann Consulting

Fra : Dcasso

Dato : 21-04-03 18:47

Hmm, når du siger lave sin egen, så ja. Det er jo bare at starte fra
bunden :)

Men hvis du vil have en detaljeret beskrivelse så er en tagwall jo
sådan set ens med en gæstebog. Og dem er der nok mange meget
detaljerede beskrivelser af.

Men prøv at være lidt mere specifik i hvad du gerne vil havde hjælp
til.

En rimelig detaljeret udgave af en gæstebog kan findes her (dog
engelsk): http://www.asp101.com/samples/guestbook.asp

Dcasso