hjemmelavede ringetoner
Fra : Rene' Glarman

Dato : 21-04-03 14:47

Er der nogle som kan fortælle mig om der er et sted hvor man oplode
sine egne ringetoner til og der fra sende dem til sin mobil

Fra : Peter Skjelbo, eaid.~

Dato : 21-04-03 15:20

"Rene' Glarman" <glarman@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogle som kan fortælle mig om der er et sted hvor man oplode
> sine egne ringetoner til og der fra sende dem til sin mobil

e·uploader på www.eaid.dk/mobil er svaret Det er gratis...

-Peter

Fra : Henrik

Dato : 21-04-03 19:07

> e·uploader på www.eaid.dk/mobil er svaret Det er gratis...

Hvis det ellers virker er det sikkert meget smart, men det er ikke lykkes
mig endnu at hente det jeg har uploadet...

/Henrik

Fra : Peter Skjelbo, eaid.~

Dato : 22-04-03 07:06

"Henrik" <hsknosp@m2840.dk> skrev i en meddelelse

> Hvis det ellers virker er det sikkert meget smart, men det er ikke lykkes
> mig endnu at hente det jeg har uploadet...

Prøv lige at skriv til mig p åmail hvad du har forsøgt at uploade - så skal
se hvad der er i vejen...

Adressen er peter#eaid.dk

-Peter