Cybercity newsbegrænsning download?
Fra : Mogens Jørgensen

Dato : 21-04-03 13:19

Hej
Er der nogen som ved om Cybercity har begrænsning på download fra deres
newsgrup's. Jeg har oplevet at efter nogle hundrede megebyte så blokerer
forbindelsen i nogle timer hvor efter jeg kan hente noget mere inden den
blokker igen.

M.v.h
Mogens

Fra : Peter B. Juul

Dato : 21-04-03 13:22

"Mogens Jørgensen" <mjn@Xget2net.dk> writes:

> [...]
> newsgrup's. Jeg har oplevet at efter nogle hundrede megebyte så blokerer
> forbindelsen i nogle timer hvor efter jeg kan hente noget mere inden den

Flere 100 MB news?

Hvordan når du at læse al den tekst?

--
Peter B. Juul, o.-.o "I'm so glad to see you, Son of Homo Habilis, and
The RockBear. ((^)) Daughter of Australopithecus Afarensis!" cried Bill.

Fra : Mogens Jørgensen

Dato : 21-04-03 13:32

"Peter B. Juul" <pbpj2@enzym.rnd.uni-c.dk> skrev i en meddelelse
> "Mogens Jørgensen" <mjn@Xget2net.dk> writes:
>

> Flere 100 MB news?
>
> Hvordan når du at læse al den tekst?
Der er jo noget som hedder binaer

M.v.h
Mogens

Fra : Peter B. Juul

Dato : 21-04-03 14:28

> Der er jo noget som hedder binaer

Nååååh. Jamen, det er ikke det Usenet er lavet til. Det er tværtimod
det, der smadrer Usenet... Måske har Cybercity opdaget det?

--
Peter B. Juul, o.-.o "Fra nu af er I ikke længere mine kloner.
The RockBear. ((^)) I er mine fætre.

Fra : Thomas

Dato : 27-04-03 11:47

> Nååååh. Jamen, det er ikke det Usenet er lavet til. Det er tværtimod
> det, der smadrer Usenet... Måske har Cybercity opdaget det?

Ja, lad os få sat grænsen ned til 50 Mb i døgnet... og så få slettet alle de
binære grupper der ikke bruges til andet en warez...

--
Med Venlig Hilsen
Thomas H.

Fra : Kasper Mejlgaard

Dato : 22-04-03 10:30

It seems Mogens Jørgensen wrote:
> [...]
> newsgrup's. Jeg har oplevet at efter nogle hundrede megebyte så blokerer
> forbindelsen i nogle timer hvor efter jeg kan hente noget mere inden den

Den eneste brgrænsning CC har er antallet af samtidige forbindelser (2).
Hvis du kommer til at overskride dette, så bliver du black listed et par
timer.

Fra : M. Jørgensen

Dato : 22-04-03 14:23

tak
Det var muligvis der at mit problem opstod
M.v.h
Mogens