Tv-out kabel til Matrox g450
Fra : Tobias Tobiasen

Dato : 23-03-01 16:28

Hejsa

I efteråret købte jeg et Matrox g450 grafik kort. Det er et bulk kort
unden kabler. Det er dualhead med to vga stik og intet andet.
Jeg kunne godt tænke mig et tv-out kabel. Jeg har været inde i mine fire
lokale computer bikser, men de påstår alle at sådant kabel ikke findes.

Jeg har dog fundet kablet på matrox's hjemmeside:
http://www.matrox.com/mga/products/upgrades/g450_upgrade_bundle.cfm

Er der nogen, der ved hvor man kan købe det kabel?

T2

Fra : Claus Bjarne Asmusse~

Dato : 24-03-01 01:22

Prøv prcdata.dk eller en af de andre på nettet!

Fra : Madsen

Dato : 24-03-01 02:07

"Tobias Tobiasen" <Tobiasen@iname.com> skrev:

> Jeg har været inde i mine fire lokale computer bikser, men de
> påstår alle at sådant kabel ikke findes.

De aner ikke hvad de snakker om!

<http://www.ak-computers.dk/index.html?item800112.html >
(S-video+lyd OUT, 10m, t/ScartTV)

Eller måske 5 meter ville være nok?
<http://www.ak-computers.dk/index.html?item800110.html >

Du kan også få stik der er S-video hele vejen til fjernsynet,
men ikke alle fjernsyn har det stik:
<http://www.ak-computers.dk/index.html?item800111.html>

--
Mvh. Madsen
(Remove »who« in email)

--
Mvh. Madsen
(Remove »who« in email)

Fra : Tobias Tobiasen

Dato : 24-03-01 09:49

Madsen wrote:

> De aner ikke hvad de snakker om!

> <http://www.ak-computers.dk/index.html?item800112.html >
> (S-video+lyd OUT, 10m, t/ScartTV)

Det ser ud til at være s-video -> scart converter. Sådan en har jeg
Men jeg har behov for en vga -> s-video converter for der er ikke
s-video out på mit grafikkort.

T2

Fra : Jens Petersen

Dato : 24-03-01 12:40

On Sat, 24 Mar 2001 09:49:06 +0100, Tobias Tobiasen
<Tobiasen@iname.com> wrote:

>Det ser ud til at være s-video -> scart converter. Sådan en har jeg
>Men jeg har behov for en vga -> s-video converter for der er ikke
>s-video out på mit grafikkort.

Hvad med at lave den selv?

Jeg kan lave et forbindelsesskema hvis du er interesseret.

--
Jens oz1kiw

24 beers in a case, 24 hours in a day ... coincidence?

Fra : Tobias Tobiasen

Dato : 24-03-01 17:01

Jens Petersen wrote:

> Hvad med at lave den selv?

Fordi jeg ikke har nogen tegninger :-/

> Jeg kan lave et forbindelsesskema hvis du er interesseret.

Det er jeg - jeg har vga og vil gerne have s-video eller scart (jeg har en
s-video -> scart konverter i forvejen. )
Hvis du kan lave en opskrift vil jeg futte ned til brinch og køber lidt
stumper.

T2

Fra : Jens Petersen

Dato : 24-03-01 19:23

On Sat, 24 Mar 2001 17:00:30 +0100, Tobias Tobiasen
<Tobiasen@iname.com> wrote:

> [...]
>s-video -> scart konverter i forvejen. )
>Hvis du kan lave en opskrift vil jeg futte ned til brinch og køber lidt

Nå, jeg har nok lovet for meget. Når jeg måler på dimsen kan jeg se at
der må være andet end ledninger inde i stikket og da jeg ikke kan
skille det ad er jeg ikke i stand til at lave en tegning

Kan du ikke købe en hos Matrox i England?

--
Jens oz1kiw

Attention! Now 2 + 2 = 5.2358. Please recalibrate your equipment.

Fra : Madsen

Dato : 24-03-01 14:26

"Tobias Tobiasen" <Tobiasen@iname.com> skrev:

> Men jeg har behov for en vga -> s-video converter for der er ikke
> s-video out på mit grafikkort.

Sorry! Jeg sidder selv med et Matrox G400 og burde have kunnet
huske at der ikke er S-video og Composite direkte på kortet, men
at der istedet er et stik med vga i den ene ende og s-video og
composite i den anden. Det fulgte med til mit, men det hjælper jo
ikke dig noget.

--
Mvh. Madsen
(Remove »who« in email)

Fra : Mogens Nielsen

Dato : 24-03-01 20:12

> [...]
> http://www.matrox.com/mga/products/upgrades/g450_upgrade_bundle.cfm
>
> Er der nogen, der ved hvor man kan købe det kabel?

Det koster ca. omregnet 100,- kr. her:
http://shop.matrox.com/europe/products/extensions/graphicscables.asp

Mogens

Fra : AL

Dato : 25-03-01 00:13

In article <sj6v6.4677$t_.201762@news101.telia.com>, "Mogens Nielsen"
<mogens"fjern mig"@nielsen.ac> says...

> "Tobias Tobiasen" <Tobiasen@iname.com> skrev i en meddelelse

> [...]
ca 140 ,- kr med forsendelse

AL

Fra : Soeren Skovgaard Chr~

Dato : 27-03-01 09:13

Tobias Tobiasen wrote:

> [...]
> http://www.matrox.com/mga/products/upgrades/g450_upgrade_bundle.cfm
>
> Er der nogen, der ved hvor man kan købe det kabel?

Kan kablet bruges til andre grafikkort som Vga til TV converter, og hvad
med billedkvaliteten, ligger den på højde med G400's S-video output, som
eftersigende skulle være genial.

Jeg tænker på om kablet kan kombineres med et GeForce2 mx Twinview (2 Vga).

mvh Søren

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 27-03-01 09:44

> Er der nogen, der ved hvor man kan købe det kabel?

Måske på http://shop.matrox.com/europe/ ?

/A