Rex Lux fiskestang?
Fra : Martin Withus

Dato : 21-04-03 12:12

Haj Haj

Min kære fader er faldet over hans gamle fiskestang på loftet som han har
arvet af hans morfar og havde faktisk tænkt sig at smide den ud. "Meen tøv
lige en kende sagde jeg til ham - såen gammel stang smider man ikke bare
ud!".

Nu er det så, at jeg godt kunne tænke mig at få lidt flere informationer om
den her stang og håber at der er nogen herinde der kan hjælpe mig lidt.

På stangen står der skrevet med håndskrift "Rex Lux" nr. 4101, 18-33 og så
er den underskrevet med JC eller AC (er lidt svært at se). Stangen er
6-kantet og er så vidt jeg kan se lavet af bambus.

Er der nogen der kender til sådan en fætter, så vil jeg blive meget glad for
at høre lidt om den. Hvor er den lavet, hvor gammel er den, hvad er sådan en
værd? - ikke at den skal sælges, men det kunne være sjovt at vide.

Hvis det er, så kan jeg evt. tage et billede af den og smide på nettet...

Med venlig hilsen
Martin Withus

Fra : Nicklas Raun

Dato : 21-04-03 12:18

Du må under ingen omstændigheder smide den ud, det er en splitcane stang,
idag vil en ny af dem koste over 10.000kr. Jeg ved ikke hvor meget en gammel
er værd.
Nicklas

Fra : Thomas

Dato : 21-04-03 15:13