" (anførselstegn) i VB
Fra : Simon Kibsgård

Dato : 21-04-03 09:55

Jeg har et problem med et form-felt, som jeg har udfyldt med en
default value. Dette formfelt er desværre udskrevet i html i en
Response.Write og derfor må html'en ikke indeholde "
(anførselstegn) - så vidt jeg har forstået

ex: Response.Write("<input type=text name=Navn value=" &
Request.Form("Navn") & ">")
Bliver til: Response.Write("<input type=text name=Navn
value=Fornavn Efternavn>")

Men her vil feltet kun vises med Fornavn, fordi html ville kræve
anførselstegn - "Fornavn Efternavn" for at vise begge navne.

Kender nogen en fix metode til at få lusket et anførselstegn ind
i denne kode, så jeg kan få vist begge navne? NB: jeg er af
forsk. grunde nødt til at have flere ord i ét felt og kan derfor
ikke løse det med et felt til både fornavn og efternavn.

pft.
Venlig hilsen Simon K

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Dcasso

Dato : 21-04-03 10:10

Hmm du har vist også et problem med at du sender dit spm. lige lovligt
mange gange :)

Prøv lige at tjekke dine indstillinger, og husk på at der normalt går
et par minutter fra du indsender dit spm. til det bliver hentet ned af
dit program