Knækket ben i svhs kabel kan det reparers.
Fra : danni plougmann

Dato : 21-04-03 10:44

jeg er uheldigvis kommet til at knække et ben i mit SVHS kabel da jeg skulle
sætte det i grafikkortet
nogen der ved om man kan reparere det igen evt ved at lodde et nyt ben på
eller hvad.
eller på jeg bide i det sure æble og ud og købe et nyt.

svhs kabel set fra enden.
* *
* *

det er øverste venstre ben der er knækket.

/mvh danni plougmann

Fra : Jens C. Hansen [Oden~

Dato : 21-04-03 11:09

danni plougmann wrote:
> jeg er uheldigvis kommet til at knække et ben i mit SVHS kabel da jeg skulle
> sætte det i grafikkortet

Det hedder S-Video. (men det er en meget udbredt misforståelse med at
kalde det S-VHS)
S-VHS er et båndformat.

> [...]
> * *
> * *
>
> det er øverste venstre ben der er knækket.

Jeg ville købe et nyt, eller evt. klippe stikket af og købe et nyt og
lodde det på.

XFollowUp-To sat til dk.teknik.tv+video