ang: Printer 850.C - blækprobls.
Fra : BB

Dato : 21-04-03 10:29

Hej med jer
Jeg er ejer af en HP deskjet 850C, der pludselig er begyndt at virke
underligt, der sker det, at der under den sorte patron er begyndt at hænge
store klatter sort farve med udskriftproblemer til følge, selv om jeg lige
har skiftet patronen kommer problemet øjeblikkeligt så hvis der er en der
kender en løsning på dette problem ville jeg blive glad.
Jeg ved godt at det er en gammel printer så måske er det bedste at udskifte
den med en ny model.
Hilsen Bent

Fra : reno

Dato : 21-04-03 11:11

Har selv haft en, ellers en god printer,
er det en original patron, eller en der er genopfyldt patron, jeg prøvede
med en uorginal, og der kom det problem som du skriver herom.
mvh. reno

Fra : j31

Dato : 21-04-03 12:45

"reno" skrev d. 21-04-03 11:11 dette indlæg :
> [...]
prøvede
> med en uorginal, og der kom det problem som du skriver herom.

Hej
mener der kan være 2 muligheder
der skal være undertryk i patronen, så hvis efterfyldt skal der isættes
en prop i påfyldningshullet og derefter udsuges lidt blæk gennem dysen i
lodret position
ellers tror jeg at det er "svampen" i bunden der ikke længere kan holde
på blækket og så er det vist en ny patron
Hilsen Johan

http://www.kandu.dk/

Fra : BB

Dato : 21-04-03 14:58

> [...]
> ellers tror jeg at det er "svampen" i bunden der ikke længere kan holde
> på blækket og så er det vist en ny patron

Hej igen
Det sker også når jeg har sat en helt ny original patron i, så måske er det
en ny printer der skal til
Hilsen Bent

Fra : j31

Dato : 21-04-03 15:52

"BB" skrev d. 21-04-03 14:58 dette indlæg :

> Hej igen
> Det sker også når jeg har sat en helt ny original patron i, så måske
> [...]
Ærgerligt hvis du har købt en ny patron, så kunne det tyde på at det er
printeren der kalder på formeget blæk, når det sker i forbindelse med
eller under/efter udskrift og du tidligere har haft det samme problem.
Du kan sikre dig at patronen er ok, ved at tage den ud og forsigtigt
fjerne overskydende blæk med en let fugtet vatpind, sætte den på plads
og undlade at udskrive og derefter observere om den stadig ikke drypper
efter nogen tid i ro.
Med de priser nye printere sælges til er det ikke der fabrikanterne
tjener pengene, men på salg af efterfølgende blækpatroner. Patroner der
følger med ny printer er normalt kun fyldt ca. halvt op, men de fleste
kan fint efterfyldes flere gange og det er der god økonomi i.
Vh
Johan

http://www.kandu.dk/

Fra : Erik

Dato : 21-04-03 17:10

On Mon, 21 Apr 2003 11:28:31 +0200, "BB" <mig@selv.com> wrote:

> [...]
>har skiftet patronen kommer problemet øjeblikkeligt så hvis der er en der
>kender en løsning på dette problem ville jeg blive glad.

Jeg havde på et tidspunkt et problem med en 850C der blev løst ved at
følge denne anvisning - der var bare beskidt derinde....

http://www.hp.com/cposupport/printers/support_doc/bpa02019.html

Mvh
Erik

Fra : BB

Dato : 21-04-03 18:34

> Jeg havde på et tidspunkt et problem med en 850C der blev løst ved at
> følge denne anvisning - der var bare beskidt derinde....

> [...]

Hej Erik
Jeg takker for linket, og vil prøve det omtalte
Hilsen Bent