Wav ind på en 6610?
Fra : sls

Dato : 20-04-03 19:00

Jeg har en Wav fil, som jeg gerne vil bruge som ringetone, kan man det?
Har nummer hos Telmore

Mvh Sid

Fra : Peter Skjelbo, eaid.~

Dato : 20-04-03 19:06

"sls" <sls@FJERNsol.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har en Wav fil, som jeg gerne vil bruge som ringetone, kan man det?
> Har nummer hos Telmore

Du kan kun bruge midi-filer som ringetoner til N6610 - desværre ikke wav.

-Peter

--
Upload billeder, musik og java-programmer til din mobiltelefon GRATIS på:
www.eaid.dk/mobil.php?action=upload

Fra : sls

Dato : 20-04-03 20:27

> Du kan kun bruge midi-filer som ringetoner til N6610 - desværre ikke wav.

Ok, takker.

Hvis jeg nu får den lavet om til midi, hvordan får jeg så den ind?

Er det også muligt at downloade polyfoniske ringetoner, og lægge dem ind i
telefonen.

Mvh Sid

Fra : Lars Andreasen

Dato : 20-04-03 23:19

Ja du kan bruge et Tilslutningskabel DKU-5 fra Nokia
sammen med software
Nokia side:

Nokia PC Suite
Brug Nokia PC Suite til at ændre måden, din telefon fungerer, lyder og ser
ud på:
a.. Synkroniser kalender- og kontaktoplysningerne i din telefon og pc.
b.. Skab nye ikoner til displayet, og konverter ringetoner.
c.. Rediger modemindstillingerne og WAP-adgangspunkterne for din telefon.
Du kan downloade Nokia PC Suite gratis under Nokia 6610-
telefonsupport >>

Fra : Peter Skjelbo, eaid.~

Dato : 21-04-03 10:18

"sls" <sls@FJERNsol.dk> skrev i en meddelelse

> Ok, takker.
>
> Hvis jeg nu får den lavet om til midi, hvordan får jeg så den ind?

Du kan benytter e·uploader, som du finder på www.eaid.dk/mobil - det er
gratis at anvende (bortset fra normal WAP-takst)...

> Er det også muligt at downloade polyfoniske ringetoner, og lægge dem ind i
> telefonen.

Det er det - de må dog kun højest indeholde 4 instrumenter. Der følger et
program med telefonen, hvori du kan konvertere en midi til en polyfonisk
ringetone - det kan du også læse mere om i vejledningen til ovenstående
side.

-Peter